Booka Shade
Legacy Member
rammsein zei:kmoet 4de worden. Ma om de een of andere reden benk het zwarte schaap vd competitie.Reeksen van 3 TK's achter elkaar tegen me gehad enz =(
Ze zien u dan ook als de 'te kloppen' manager

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rammsein zei:kmoet 4de worden. Ma om de een of andere reden benk het zwarte schaap vd competitie.Reeksen van 3 TK's achter elkaar tegen me gehad enz =(

Heb dat eens een seizoen gekocht en dat helpt echt wel veel.lotti zei:Hebben jullie allemaal seizoenskaarten?
of zou ik m'n opstelling gewoon behouden en gokken op 'geluk'rammsein zei:Iemand enige tips voor de volgende situatie: kmoet voor de halve finale vd beker tegen de nummer 1 vd competitie maar m'n 2 beste mids hebben rood waardoor mijn middeveld sowieso bezwijkt onder het zijne. Hij treedt meestal aan in een 3-4-3 en ik in een 4-3-3.
Is het misschien aan te raden om in een 5-2-3 voor deze match te gaan spelen met de lange bal. Mijn 3 spitsen zijn echte goalgetters en ik heb de sterkste verdediging vd competitie.of zou ik m'n opstelling gewoon behouden en gokken op 'geluk'