Archief - O(nline)S(occer)M(anager)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
rammsein zei:
kmoet 4de worden :P. Ma om de een of andere reden benk het zwarte schaap vd competitie.Reeksen van 3 TK's achter elkaar tegen me gehad enz =(

Ze zien u dan ook als de 'te kloppen' manager :p

_DKsissor_

Legacy Member
JUIJ chelsea vandaag punten laten liggen.
Op 3 punten vd eerste plaats. Tgaat er nog om spannen :d

Booka Shade

Legacy Member
Bij RM 0-1 gewonnen van Liverpool.
Bij AM 0-1 gewonnen van Real Betis

Booka Shade

Legacy Member
Met RM 1-0 gewonnen van Lyon

Met AM 2-0 gewonnen van Espanyol.

Bontus

Legacy Member
Weer beide gewonnen. Nu wel topper tegen Real Madrid waar ik 3 punten voorsprong op heb. Wel drie geschorste en 1 geblesseerde basisspeler. Voornaamste is Aguero met 102 tov Forlan die 91 heeft.

Maar goed ik maak die kerel wel af met een TK.

Booka Shade

Legacy Member
Bij mij staat Aguero in de basis, ik train hem niet unsure:

Bontus

Legacy Member
Bij mij enkel in de basis voor de moeilijke matchen. Maar een goed middenveld is belangrijker voor mij.

_DKsissor_

Legacy Member
Iemand enige tips voor de volgende situatie: kmoet voor de halve finale vd beker tegen de nummer 1 vd competitie maar m'n 2 beste mids hebben rood waardoor mijn middeveld sowieso bezwijkt onder het zijne. Hij treedt meestal aan in een 3-4-3 en ik in een 4-3-3.
Is het misschien aan te raden om in een 5-2-3 voor deze match te gaan spelen met de lange bal. Mijn 3 spitsen zijn echte goalgetters en ik heb de sterkste verdediging vd competitie.:unsure: of zou ik m'n opstelling gewoon behouden en gokken op 'geluk'

Hekje#

Legacy Member
Had m'n tactiek en opstelling wat aangepast.
Moest op chelsea gaan spelen, dus dacht waarom niet eens voor de overwinning.
4-3-3 gespeeld.

Saha - Crouch - Defou in de spits gezet.

Na 2" 1-0 achter, voor de rest niets gebeurd. :/
5de plaats lijkt onmogelijk, 6de wordt zelfs moeilijk.
Het wordt nog knokken om die 7e te houden.

protnie

Legacy Member
Ben eens zo'n Champions league gejoined.
Speel met Zenit en moet 10de eindigen, was het laagste wat je kon kiezen.
Wel jammer dat je geen transfers kan doen :/

Marsu

Legacy Member
rammsein zei:
Iemand enige tips voor de volgende situatie: kmoet voor de halve finale vd beker tegen de nummer 1 vd competitie maar m'n 2 beste mids hebben rood waardoor mijn middeveld sowieso bezwijkt onder het zijne. Hij treedt meestal aan in een 3-4-3 en ik in een 4-3-3.
Is het misschien aan te raden om in een 5-2-3 voor deze match te gaan spelen met de lange bal. Mijn 3 spitsen zijn echte goalgetters en ik heb de sterkste verdediging vd competitie.:unsure: of zou ik m'n opstelling gewoon behouden en gokken op 'geluk'

4-2-4 en lange bal, sla zijn middenveld gewoon over. 5-2-3 is iets safer, je ziet maar.

Booka Shade

Legacy Member
Bij RM 3-0 gewonnen van Werder Bremen.
Bij AM 4-0 gewonnen van Numancia. Maniche weer 3x :love:

Booka Shade

Legacy Member
Bij RM was het bekerfinale, waar ik nietmeer inzat :sad:
Bij AM 0-2 gewonnen in Racing Santander. Ik sta nu eerste met 22/24. 16 goalen gemaakt, 0 tegen.

peboog

Legacy Member
rammsein : tijdelijk 1ste ! :). Chelsea heeft weer kostbare punten laten liggen tegen stoke city :D :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan