Archief - O(nline)S(occer)M(anager)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Gebruikt gij al uw besloten trainingen + trainingskampen op?

Bontus

Legacy Member
Ja natuurlijk gebruik ik die op :) Telkens tesamen ook. Meestal halfweg het seizoen als duidelijk wordt welke managers de beste tactiek hebben.

Met Manchester City begint komende nacht het kampioenschap, direct tegen Manchester United :s
Atlético alles al gewonnen en geen goals tegen maar Real staat momenteel wel eerste.

Booka Shade

Legacy Member
Oelalala, drek nen topper vs Man. Utd. xD

Ik heb met RM 0-3 gewonnen van Marseille.

Met gent 0-2 van Charleroi.

Nu Finale van de beker tegen Brugge se xD. Nu ga ik wel besloten training + trainingskamp nemen.

Ik gebruik die bijna nooit op, tenzij het ECHT nodig is :)

Booka Shade

Legacy Member
Met RM 4-1 gewonnen van PSV

Met AA Gent de beker Verloren GDV (ondanks besloten training/trainingskamp + Club Brugge is computer) :wtf:

Hekje#

Legacy Member
Ik speel het ook.

Momenteel speel ik met Portsmouth.
Sta 7de, en dat is ook de doelstelling.

Moet zeggen dat ik er gemiddeld 3 min per dag op zit.
Hattrick is laat ons zeggen 184848484584541541 keer zo plezant.

Booka Shade

Legacy Member
Cirja zei:
Ik speel het ook.

Momenteel speel ik met Portsmouth.
Sta 7de, en dat is ook de doelstelling.

Moet zeggen dat ik er gemiddeld 3 min per dag op zit.
Hattrick is laat ons zeggen 184848484584541541 keer zo plezant.

OSM is voor mensen met weinig tijd :niceone:

No wonder da gij van Sint-Trui zijt :p

Bontus

Legacy Member
Ik sta nu zowel eerste met Atlético als met Manchester City. Nog geen tegendoelpunten gekregen met beide teams :)

Nog twee jonge spelers gekocht oa Miralem Pjanic.

Booka Shade

Legacy Member
reteiP zei:
Ik sta nu zowel eerste met Atlético als met Manchester City. Nog geen tegendoelpunten gekregen met beide teams :)

Nog twee jonge spelers gekocht oa Miralem Pjanic.

Nice =) hebk al een eens getraind.

Seizoen in Gent is gedaan, nog 3de geworden :sad:

Bij RM 0-1 gewonnen bij Shakhtar. 9 wedstrijden na elkaar gewonnen met 22-1.

Van the Man is topschutter met 28 goals.

Hekje#

Legacy Member
Met P'mouth 3-0 gewonnen van Hull city.

Crouch doet het goed bij mij moet ik zeggen. Ook Saha die ik gekocht heb van Everton scoort regelmatig.
Blijf op plaats 7. Had graag top 5 gehad. :D

Booka Shade

Legacy Member
Hoeveel wedstrijden moet ge nog spelen? en hoeveel punten sta je achter op 5de?

Hekje#

Legacy Member
Ik denk dat er nog maar 10 wedstrijden gespeeld zijn, dus het is nog lang.
Op de 5de sta ik maar 2 puntjes achter.
In mijn reeks staat Tottenham trouwens aan de leiding, niet meer dan logisch :cool:

Bontus

Legacy Member
Tweemaal winst weer :)

Ploegje begint zich te vormen stilaan. Verkopen gaat wel redelijk traag :s

Hekje#

Legacy Member
Verdoeme.
Op man city (5e) verloren met 1-0.
Aanvallers waren ineens verschrikkelijk zwak.
Daar gaat m'n top 5.

Booka Shade

Legacy Member
Pff in de beker met RM verloren van Inter:sad:

2 rode kaarten gekregen en nu in de competitie meteen tegen de 2de Arsenal. Heb trainingen genomen, omdat ik nu met een zwak team aan de bak moet :)

Edit: ben nu net met Atlético Madrid begonnen.

hipStar

Legacy Member
Ik speel met Armania Bielefeld
moet 15de staan, sta nu 13de
dusja tof tof

Bontus

Legacy Member
Aguero nu 100 op aanval :p

De manager van ManU heeft op 4 spelers van mij geboden, allemaal dubbel van hun waarde, spelers die ik nie ga verkopen. (Jo, Kompany, Richards, Hart) Dus allemaal afgewezen.

Wel een bod van 20 miljoen op Elano dat ik nog zou willen aanvaarden misschien.

0-4 & 0-3 gewonnen met respectievelijk Man.City en Atl.Madrid

Booka Shade

Legacy Member
Ik met training f*cking 0-4 verloren. Laatste keer dat ik training neem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan