Archief - O(nline)S(occer)M(anager)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Schrijf hier de voetbalploegen die jullie bezitten + de uitslagen van de week :)

Feel free to talk :p

Booka Shade

Legacy Member
Momenteel:

Account1: Real Madrid bij de champions(1ste plaats na 7 speeldagen)
Laatste uitslag: RM-AS Monaco 5-0

Account2: AA Gent (2de plaats na 15 speeldagen)
Laatste uitslag: Tubeke-AA Gent 0-3

Lmaonade

Legacy Member
T'is al even geleden dat ik eens gekeken heb hoe mn ploeg het doet :P
Ik vind OSM leuk voor even, maar het verveelt al snel imo.

Booka Shade

Legacy Member
Bwah :) Het is ook maar per dag 5 minuutjes dat ik eraan besteed. RM gaat nog altijd vlot & bij Gent sta ik 2de. Ziet er goed uit.

Ik ga gewoon op osm, zie mijn opstelling na, eventueel geblesseerden verzorgen, trainen en gedaan.

Accordis

Legacy Member
Lmaonade zei:
T'is al even geleden dat ik eens gekeken heb hoe mn ploeg het doet :P
Ik vind OSM leuk voor even, maar het verveelt al snel imo.

Uhu, vind ik ook. Dan is Hattrick leuker imo, het is uitgebreider en daar speel je niet elke dag een wedstrijd maar zo'n 2 per week :)

Booka Shade

Legacy Member
Accordis zei:
Uhu, vind ik ook. Dan is Hattrick leuker imo, het is uitgebreider en daar speel je niet elke dag een wedstrijd maar zo'n 2 per week :)

Klopt, maar dat is ook het verschil.

Osm: Daar moet je totaal niet lang mee bezig zijn. 5 minuutjes per dag is genoeg. Dat is voor de mensen die het gewoon graag doen, maar niet veel tijd in willen steken.

Terwijl Hattrick echt iets is waar je imo veel moet mee bezig zijn, juiste trainingstactieken moet samenstellen, met je jeugdploeg werken, spelers overdragen van ploeg tot ploeg, etc... Hier heb ik gewoon geen zin in om dat allemaal te doen. Maar ik geef toe, Hattrick is plezanter dan OSM.

Bontus

Legacy Member
Ik speel het ook.
Acount 1: (osm.nl)
4des geworden met West Bromwich Albion.
Ploeg aan het einde van het seizoen
Nu met Atlético Madrid 9 op 9 en onder andere al van Valencia en Villarreal gewonnen.

Account 2: (ofm.co.uk)
nog 2 matchen te gaan en ga tweede of eerste worden met WBA.

Ploeg met 16de als doel dus niet mis :p

Men tactiek is een 4-5-1 meer ga er niet over zeggen maar je houdt normaal altijd de 0 ermee. Tegen een sterke ploeg kan je soms wel 0-0 spelen.

Bontus

Legacy Member
Plaats 4 doel 16 staat er in men profiel, dus denk niet dat die doelstelling verandert is.
Na 42 matchen:
29 gewonnen, 5 gelijk, 8 verloren.

Met men huidige tactiek nog maar 1 keer verloren en dat was onterecht qua kansen.


Met Atlético Madrid nog maar 1 speler gekocht, Caceres van Barca :)

Booka Shade

Legacy Member
Ik speel nu sinds de 2 laatste competities steeds 3-4-3 en ik moet zeggen dat het zijn vruchten afwerpt.

Bij gent zit ik ook in de final van de beker met nog besloten training & trainingskamp voor de boeg.

Ik heb bij Gent niemand verkocht. Bij RM kon ik dat sowieso niet in die competitie

Bontus

Legacy Member
Alletwee mijn matchen gewonnen.

Met WBA sta ik samen met Chelsea op kop maar hij heeft een beter saldo.
Normaal winnen we allebei op de laatste speeldag dus zal ik 2des worden.

Met Atlético 12/12 en we zijn met 4 teams die dat presteren tot hiertoe.

Booka Shade

Legacy Member
Met RM 1-0 gewonnen van Chelsea. Ik sta momenteel 4 punten voor op de 2de Arsenal en 7 op de 3de Liverpool.

Met Gent 2-0 gewonnen van Zulte-Waregem. Hier sta ik dus 2de met 13 punten achterstand op de 1ste GB :p en 4 punten voor op de 3de Club-Brugge.

Bontus

Legacy Member
Denk dat ik hierna eens Manchester City ga proberen. Paar leuke jonge spelers en top 2 moet EZ zijn ermee.

Booka Shade

Legacy Member
Man. City zal idd wel nice zijn :)

Als we een keer samen een seizoen eindigen moeten we mss in zelfde competitie gaan.

Booka Shade

Legacy Member
Bij RM 0-3 gewonnen in Bayern.

Bij Gent 0-1 gewonnen in Westerlo.

Bontus

Legacy Member
WBA geen match wegens bekerfinale. N'Gog wel tot 96 aanval getraind, ooit gekocht voor 3.3 miljoen :p

Atlético 3-0 Espanyol

Bontus

Legacy Member
Haha :D Ben alsnog kampioen geworden met WBA. Ik won 1-0 van Arsenal (oververdiend) en concurrent Chelsea verloor op het veld van Portsmouth!
96 punten, 81 goals voor 13 goals tegen.
Laatste verloren match is geleden van speeldag 7.
Sinds dan maar 4 tegendoelpunten meer geslikt :)

De ploeg:
http://users.fulladsl.be/~spb14049/browse/WBA_1ste.PNG

Booka Shade

Legacy Member
Nice :)

Ik sta nu met RM nog altijd eerste met 60 punten. Dat zijn er 7 voor op de 2de Arsenal. Ik zit in de halve finale van de beker.

Met AA Gent sta ik 2de met 2 punten voor op Club Brugge. Nog 2 wedstrijden te gaan + finale van de beker tegen Club Brugge.

Bontus

Legacy Member
Ben begonnen met Manchester City in een nieuwe competitie. Eerste training direct +2 bij allemaal :D (Jo, Kompany, Richards, Hart)

Met Atlético weer gewonnen, we zijn nog met drie die de leiding verdelen aan de hand van doelsaldo.

Training loopt daar ook goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan