Archief - O(nline)S(occer)M(anager)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kevin0202

Legacy Member
Ik ben voorlopig bezig met blackburn al goede aankopen gedaan, alleen maar 3 op 9 voorlopig dus een zwakke start

MichielD4

Legacy Member
Enkele van mijn topteams vroeger:

Santos3-1.jpg


realmadrid6.jpg


Manchestercity5.jpg


AtleticoMadrid2-1.jpg


Lille4-1.jpg

Booka Shade

Legacy Member
Hoe zalig is Real Madrid niet bij u Zyklon, niemand onder de 100 :p

MichielD4

Legacy Member
Het scorend vermogen van de spitsen vond ik anders ook niet mis :)

Op mijn hoofdaccount sta ik nu eerste met PSG (doelstelling: 4) en ik doe nog mee voor de beker. Zal een printscreen posten op het eind vd competitie.

Mickelangelo

Legacy Member
Ik sta ook 2de, maar dan met Eupen na 20 wedstrijden :)
7punten van standard (leider) en 5p voorsprong op Anderlecht.
2de plaats behouden zou moeten lukken, nog 200k bij en ik kan Sturridge van Chelsea binnenhalen.

Proim

Legacy Member
Godver, een winningstreak van 14 is gestopt door Genk waardoor ik terug 3es sta. Kan vanavond de beker wel winnen tegen Standard.
Best spannend einde, 2e heeft 62 punten en de 6e 59.

Energised

Legacy Member
hmm ik speel het nog niet zo lang maar ik krijg het niet gereed om met barca te kunnen winnen.. wss speel ik gewoon 'n foute taktiek.. iemand die me verder kan helpen? pm plz :)

Mickelangelo

Legacy Member
Energised zei:
hmm ik speel het nog niet zo lang maar ik krijg het niet gereed om met barca te kunnen winnen.. wss speel ik gewoon 'n foute taktiek.. iemand die me verder kan helpen? pm plz :)

Het probleem met die topclubs is dat iedereen (die wat van online soccer managers kent) weet dat je aanvallend gaat spelen en 5-3-2 of 5-4-1 tegen je speelt (op de counter). Daardoor verlies je enkele matchen. Het is dus gek genoeg makkelijker om met een "slechte" ploeg te beginnen en daarbij je resultaten te halen.

Svartálfar

Legacy Member
Op men subaccount 4 ploegen gecoacht, 3 keer kampioen (Athletico Madrid, Club Brugge en Palermo) en 2 keer beker :cool:. Sta nu ook weer eerste met Marseille na 4 speeldagen met het maximum van de punten.

TheRedDevils

Legacy Member
Met Sevilla sta ik nu 2de, net na Barcelona. Nog de finale van de beker die ik wel zal winnen en nog 1 competitiematch te gaan. Dus zeer tevreden :D
Real Madrid achter me gelaten :cool: (3ptn verschil, als ik nog verlies kan het nog fout lopen!)

Booka Shade

Legacy Member
Begonnen met Santos, wat een kern hebben die seg :p Is geen beginnen aan.
Heb er nu 2 verkocht maar nog ziet mijn kern er als volgt uit:

2ib14s4.jpg

Mickelangelo

Legacy Member
Booka Shade zei:
Begonnen met Santos, wat een kern hebben die seg :p Is geen beginnen aan.
Heb er nu 2 verkocht maar nog ziet mijn kern er als volgt uit:

2ib14s4.jpg
Je hebt er maar 2 te koop staan? Ik zou er altijd 4 op de transferlijst zetten tot je ongeveer 2 keepers, 6 verdedigers, 5 middenvelders en 4 aanvallers hebt. En ondertss maar uitkijken naar verbeteringen! Leuk team maar wrsl maar weinig andere managers in je league?

Booka Shade

Legacy Member
Eén minuut na mijn ss heb ik er 2 opgezet hoor :p
En idd, weinig managers, dat is spijtig.

MmoRpgGuy

Legacy Member
na een 8 tal maand geen osm meer gespeeld speel ik het terug ben coach van foirentina :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan