Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lmaonade zei:T'is al even geleden dat ik eens gekeken heb hoe mn ploeg het doet
Ik vind OSM leuk voor even, maar het verveelt al snel imo.

Accordis zei:Uhu, vind ik ook. Dan is Hattrick leuker imo, het is uitgebreider en daar speel je niet elke dag een wedstrijd maar zo'n 2 per week![]()



Ben alsnog kampioen geworden met WBA. Ik won 1-0 van Arsenal (oververdiend) en concurrent Chelsea verloor op het veld van Portsmouth!