Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Ja, de juiste tactiek. Mij toch ook gelukt in men eerste seizoen met WBA, veel speciaal moet je verder niet doen. En als "slecht" team kan je veel langer op de TL actief zijn.lotti zei:Veel van die pro's spelen met allemaal ploegen die 16de moeten worden, en worden dan altijd 1ste
Iemand een f*cking idee hoe ze dat doen.




reteiP zei:Met Atlético 0-4 op Deportivo en ik loop uit op saldo ten opzichte van Real die ook al alles wonnen.
Angel Bernabé is bij mij nu even goed als Coupet, dus nog één keer trainen en hij mag onder de lat gaan staan. Heb ook nog Bolat om te trainen
Met City 0-3 op Aston Villa die zelfs geen enkele doelkans maakten.
Robinho verkocht en Lucas Leiva gekocht. Nu superbod geplaatst op Nasri want ik zit met 75 miljoen budget.
Hoe bedoel je geen transfers?reteiP zei:Op OSM.nl gebeuren er dus echt geen transfers he
Maar goed wel weer beide matchen vlot gewonnen.
Sulejmani gekocht met City, is jonger dan Bojinov en is beter dan Caicedo, Jo blijft de eerste keuze.
Kompany +1 tijdens schorsing, is nice.

protnie zei:Hoe bedoel je geen transfers?
Tot 8.000.000 koopt het spel je spelers zelf op![]()
Ah okreteiP zei:Ja maar er zijn net 3 dagen voorbij gegaan zonder 1 transfer.
Als de kleine ploegen geen spelers verkocht krijgen gaan ze er ook geen van mij kunnen kopen enz...

rammsein zei:oh kwist nie dat er een osmtopic was. Kzit in een engelse competitie met everton en sta op een 3de plaats op 5 punten van leider chelsea. kzit ook in de halve finale vd beker en het seizoen is iets over haflweg
. Vorige match 3 rode kaarten gepakt en toch nog gewonnen
![]()
Hoeveelste moet Everton worden? 4de /7de?kmoet 4de wordenlotti zei:NiceHoeveelste moet Everton worden? 4de /7de?
. Ma om de een of andere reden benk het zwarte schaap vd competitie.Reeksen van 3 TK's achter elkaar tegen me gehad enz =(