Archief - O(nline)S(occer)M(anager)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
Ach, wist niet dat er hier een topic was :)

MrProim is mijn accountnaam: Online Soccer Manager
Momenteel in Italïe bezig met Chievo:
Moet 13de eindigen en sta 7de. Slecht seizoen dus.
Vanavond laatste match, kan niet meer stijgen.

Speel bijna altijd met een "kutploeg", veel plezanter :D
We zaten altijd met stuk of 6 vrienden in een competitie maar de meeste zijn gestopt vorig seizoen.

Booka Shade

Legacy Member
Veel van die pro's spelen met allemaal ploegen die 16de moeten worden, en worden dan altijd 1ste :p

Iemand een f*cking idee hoe ze dat doen.

Bontus

Legacy Member
lotti zei:
Veel van die pro's spelen met allemaal ploegen die 16de moeten worden, en worden dan altijd 1ste :p

Iemand een f*cking idee hoe ze dat doen.
Ja, de juiste tactiek. Mij toch ook gelukt in men eerste seizoen met WBA, veel speciaal moet je verder niet doen. En als "slecht" team kan je veel langer op de TL actief zijn.

Anyway ik heb met 3-1 gewonnen van Barcelona met Atlético.
Na 13 wedstrijden 35 doelpunten voor en 1 tegen :)

Met Manchester City na 5 wedstrijden 15 goals voor en 0 tegen.

Hekje#

Legacy Member
3-0 gewonnen van Wigan.
Sta nu een beetje veilig op de 7de plaats op 4 punten van de 5e.
Da moet lukken he. :)

Booka Shade

Legacy Member
En uwe tactiek wilt ge nie verklappen zeker :lol:

Bij RM 3-0 gewonnen van Barça. Daar speel ik ne 3-4-3.
Vooraan: Van Nistel 97, Saviola 92, Hinguain 109
Midden: Sneijder 96-94-95, Gago 94-98-96, Drenthe 103-100-101, De la Red 94-96-95
Achteraan: Miguel Torres 98, Pepe 100, Marcelo 98
Goal: Codina 101

Bij AM mijn eerste wedstrijd 0-3 gewonnen van Valencia. :)

Booka Shade

Legacy Member
Bij RM 1-1 tegen Porto :sad: Arsenal nadert tot op 2 punten :s
Bij AM 1-0 gewonnen van Almeria. Ik train die keeper Angel Bernabe en damn die traint lekker. Al iedere keer + 2. Op 5 dagen nu +10 :)

Bontus

Legacy Member
Met Atlético 0-4 op Deportivo en ik loop uit op saldo ten opzichte van Real die ook al alles wonnen.
Angel Bernabé is bij mij nu even goed als Coupet, dus nog één keer trainen en hij mag onder de lat gaan staan. Heb ook nog Bolat om te trainen :)


Met City 0-3 op Aston Villa die zelfs geen enkele doelkans maakten.
Robinho verkocht en Lucas Leiva gekocht. Nu superbod geplaatst op Nasri want ik zit met 75 miljoen budget.

Booka Shade

Legacy Member
reteiP zei:
Met Atlético 0-4 op Deportivo en ik loop uit op saldo ten opzichte van Real die ook al alles wonnen.
Angel Bernabé is bij mij nu even goed als Coupet, dus nog één keer trainen en hij mag onder de lat gaan staan. Heb ook nog Bolat om te trainen :)


Met City 0-3 op Aston Villa die zelfs geen enkele doelkans maakten.
Robinho verkocht en Lucas Leiva gekocht. Nu superbod geplaatst op Nasri want ik zit met 75 miljoen budget.

Woot

Bontus

Legacy Member
Op OSM.nl gebeuren er dus echt geen transfers he :s

Maar goed wel weer beide matchen vlot gewonnen.

Sulejmani gekocht met City, is jonger dan Bojinov en is beter dan Caicedo, Jo blijft de eerste keuze.

Kompany +1 tijdens schorsing, is nice.

protnie

Legacy Member
reteiP zei:
Op OSM.nl gebeuren er dus echt geen transfers he :s

Maar goed wel weer beide matchen vlot gewonnen.

Sulejmani gekocht met City, is jonger dan Bojinov en is beter dan Caicedo, Jo blijft de eerste keuze.

Kompany +1 tijdens schorsing, is nice.
Hoe bedoel je geen transfers?

Tot 8.000.000 koopt het spel je spelers zelf op ;)

Booka Shade

Legacy Member
GDV 1-2 verloren van Inter. Arsenal staat nu 1 punt voor :sad: GDV.

Bontus

Legacy Member
protnie zei:
Hoe bedoel je geen transfers?

Tot 8.000.000 koopt het spel je spelers zelf op ;)

Ja maar er zijn net 3 dagen voorbij gegaan zonder 1 transfer.

Als de kleine ploegen geen spelers verkocht krijgen gaan ze er ook geen van mij kunnen kopen enz...

protnie

Legacy Member
reteiP zei:
Ja maar er zijn net 3 dagen voorbij gegaan zonder 1 transfer.

Als de kleine ploegen geen spelers verkocht krijgen gaan ze er ook geen van mij kunnen kopen enz...
Ah ok :)

Heb geen idee welke comp ik zou kunnen joinen, al de bekende al gedaan :/

_DKsissor_

Legacy Member
oh kwist nie dat er een osmtopic was:p. Kzit in een engelse competitie met everton en sta op een 3de plaats op 5 punten van leider chelsea. kzit ook in de halve finale vd beker en het seizoen is iets over haflweg:). Vorige match 3 rode kaarten gepakt en toch nog gewonnen :woohoo:

Booka Shade

Legacy Member
rammsein zei:
oh kwist nie dat er een osmtopic was:p. Kzit in een engelse competitie met everton en sta op een 3de plaats op 5 punten van leider chelsea. kzit ook in de halve finale vd beker en het seizoen is iets over haflweg:). Vorige match 3 rode kaarten gepakt en toch nog gewonnen :woohoo:

Nice :D Hoeveelste moet Everton worden? 4de /7de?

Booka Shade

Legacy Member
:)

Ben vergeten te trainen gisteren :sad:

Was nochtans ckr dat ik het gedaan had..

_DKsissor_

Legacy Member
lotti zei:
Nice :D Hoeveelste moet Everton worden? 4de /7de?
kmoet 4de worden :P. Ma om de een of andere reden benk het zwarte schaap vd competitie.Reeksen van 3 TK's achter elkaar tegen me gehad enz =(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan