Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reteiP zei:Kampioen en beker gewonnen met Atl. Madrid. Ongeslagen en drie keer 0-0 als enige puntenverliezen.
170 miljoen in de kas![]()

Cirja zei:Het is me niet gelukt om de 7de plaats te halen met Portsmouth. Ben uiteindelijk 9de geïndigd.
Nu nieuw seizoen bezig met Club Brugge, doelstelling: kampioen.
Van onmogelijk gesproken?

reteiP zei:Seizoen is voorbij, de ploeg:
http://users.fulladsl.be/~spb14049/browse/Atletico_Madrid_1ste_beker.PNG
Nu wil ik alleen maar met kleine clubs meer spelen, met goeie clubs kan je zonder scout geen transfers meer doen halfweg het seizoen.
lotti zei:Idd, small teams is veel plezanter imo.

