Archief - Official Beta discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Turtle_Bigben

Legacy Member
Allé ik ben een freak omdak zeg da ge eerst es moe kijken bij de FAQ enzo...

Zie embraced_one, da is ier ondankbaarheid. Ik help dien jongen maar zeg erbij da hij int vervolg eerst wa zelfstandig zoekt maar tis weeral ni goe.

embraced_one

Legacy Member
mja om eerlijk te zijn, ik neem genoegen met icefox zijn reply

ma verder gaak er nie op in gaan :)

NecromanX

Legacy Member
Zeg embraced_one, geen zin om mij te helpen op wc3.be met beta logs(zie wc3.be voor meer info :p)
Kzou het tof vinden dat jij ook schrijft over jou bevindingen.

Fredje

Legacy Member
Originally posted by DekadeZ
gimme beta 2 ;)


:wtf: daarvoor zijn we wel te laat hoor de inschrijvingen zijn al een maand of 2 geleden gedaan

we moet ma wachten op den EU beta nu hopen dat er dan geen amerikanen of koreanen gaan zijn die zich daar ook voor inschrijve

Icefox

Legacy Member
Hmmmm kheb de voorbije dagen op alle uren van den dag eens naar de Site van warbucket geweest om ingame het spel te volgen maar die mensen zijn nooit online ... wa bezielt die mensen ?? velen onder ons zouden een moord plegen voor die game (:cool: en zege nie da het nie waar is! :cool: ) en is het hun plicht eigenlijk nie om te spelen ??

Shinzu

Legacy Member
Originally posted by Icefox
Hmmmm kheb de voorbije dagen op alle uren van den dag eens naar de Site van warbucket geweest om ingame het spel te volgen maar die mensen zijn nooit online ... wa bezielt die mensen ?? velen onder ons zouden een moord plegen voor die game (:cool: en zege nie da het nie waar is! :cool: ) en is het hun plicht eigenlijk nie om te spelen ??

die cam staat meestal niet aan

paar dagen geleden stond cam van 1 van die 4 wel aan en via die zen scherm konde dan zien dat die 3 andere van op die site wel aant spelen waren maar gewoon te lam waren om hunne cam aan te zetten :/

Turtle_Bigben

Legacy Member
WB post ook een shitload aan artikels enzo + kijk es op hun forum (ge moet u inschrijven dnekik): daar hebeb ze in de Blizz sectie ook een heleboel screenies en stuff

Dorus

Legacy Member
als ze nu is 1 iemand konden doodschieten en die account aan mij geven dan zouden jullie al veel meer screenshots krijgen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan