Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Originally posted by DekadeZ
oe komt an beta flashy

Originally posted by DekadeZ
gimme beta 2![]()
daarvoor zijn we wel te laat hoor de inschrijvingen zijn al een maand of 2 geleden gedaan
cool: en zege nie da het nie waar is!
) en is het hun plicht eigenlijk nie om te spelen ??ok ok, ik geef het toeOriginally posted by Icefox
cool: en zege nie da het nie waar is!
)


Originally posted by Icefox
Hmmmm kheb de voorbije dagen op alle uren van den dag eens naar de Site van warbucket geweest om ingame het spel te volgen maar die mensen zijn nooit online ... wa bezielt die mensen ?? velen onder ons zouden een moord plegen voor die gamecool: en zege nie da het nie waar is!
) en is het hun plicht eigenlijk nie om te spelen ??