Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by NecromanX
gf4 4200 why?![]()
maar den 4200 is de cheapste en dat is wat teltOriginally posted by rex_the_sytrex
bij mijn weten is den 4200 den traagsten uit de titanium reeks
den 4600 en 4800 zijn de rapste

Originally posted by NecromanX
yep 4200 was is de beste kaart als je naar prijs/qual kijkt
Originally posted by DekadeZ
ik ben van plan een 4800 te kopen maar nu twijfel i ktoch![]()
ik zoek vooral een behoorlyk goedkope card + goede kwaliteit

Originally posted by embraced_one
nieve screenshots:
horsies !!!!
welcome to stormwind![]()
stoere beeldjes
juij school -_-
amai diene koning van stormwind is jong![]()
beteke smog in dwarven district in Stormwind
World of Warcraft meets Jurassic Park
beeldjes terug![]()
wanted dead or alive
Orc barrack in Burning steppes
ocharme de gnome die deze weg te voet aflegt![]()

Originally posted by embraced_one
nieve screenshots:
horsies !!!!
welcome to stormwind![]()
stoere beeldjes
juij school -_-
amai diene koning van stormwind is jong![]()
beteke smog in dwarven district in Stormwind
World of Warcraft meets Jurassic Park
beeldjes terug![]()
wanted dead or alive
Orc barrack in Burning steppes
ocharme de gnome die deze weg te voet aflegt![]()