Archief - Official Beta discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fuze

Legacy Member
Hey guys!

Beta has launched, laten we hiervan onze vaste thread maken om over beta te discussiëren en ervaringen te delen!

Have fun!

(btw: no spamming, in de stijl van: "jeeeej ik heb hem!!")

thx.

kil911ler

Legacy Member
k, ik wil ook in die beta dus ga ik naar de site..*pom* *pom* ik accept, en ook de agreement en dan stap 2. emailadres en key, mijn prob: hoe geraak je aan die key?:wtf:

fuze

Legacy Member
Originally posted by kil911ler
k, ik wil ook in die beta dus ga ik naar de site..*pom* *pom* ik accept, en ook de agreement en dan stap 2. emailadres en key, mijn prob: hoe geraak je aan die key?:wtf:

Je had je moeten inschrijven op voorhand. Atm is het US/Canada/Korea only.. maar EU test komt soon beloven ze...

Alhoewel er mensen hier zijn die wel in de beta geraakt zijn.

Tengu

Legacy Member
ik veronderstel dat die in je beta email staat :p

Originally posted by fuze

Alhoewel er mensen hier zijn die wel in de beta geraakt zijn.
Ander ip nemen, naam, bestaand adres uit de vs en bingo.

SgtPepper

Legacy Member
ehm...dan hoop ik da ze de volgende weken met die european signups beginnen...als ge ziet hoelang het hier geduurt heeft.Dubbele signups enzo verwijderen...

kil911ler

Legacy Member
Originally posted by fuze
Je had je moeten inschrijven op voorhand. Atm is het US/Canada/Korea only.. maar EU test komt soon beloven ze...

Alhoewel er mensen hier zijn die wel in de beta geraakt zijn.
ooow, da weet ik nu ook weer :)

UndeadKing

Legacy Member
Ik denk dat da redelijk moet meevallen

Laat je pcke gewoon een nacht opstaan en dan heb je het prolly en trust me dat gaat de moeite waard zijn !!


Damn ik hoop dat ze snel beginne de signups voor ons ^^

groenteboer

Legacy Member
ja hopelijk he en heb screen bezien nie te doen da spel

HeLLd0g

Legacy Member
idd het spel ziet er zeer goed uit
kan bijna niet w8en tot die EU beta

Flashy

Legacy Member
da viel heel goe mee die 2 gig met bittorent

toen ik opstond opgezet
naar school gegaan
en toen ik terugkwam wast klaar

en had mar 300 mb upload

dus valt ook zeer goe mee voor telenet users(zoals ik dus) :p

Necrolite

Legacy Member
Heb deze op het WoW-forum gevonden :)
het neemt een screenshot elke 10 sec.
Kweet ni of jullie dat al wisten, maar kzal het toch maar posten :)
http://drlego.warbucket.com/
kerel die je volgt is DRLEGO, of zoiets.

Drizzt

Legacy Member
lol Wiorld of Warcraft tv ^^

nice site :niceone:

nu word ik alleen nog maar jaloerser :'(

Necrolite

Legacy Member
same here, achja, nu zien we de actie van de beta eens van dichtbij he...
maar toch, speel liever zelf zenne :p

Camilleke

Legacy Member
hmm, een ware schokgolf aan beta-info. T'zal even duren om ze te verwerken :)
Dit weekend zal er wederom weinig geslapen worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan