Archief - Official Beta discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

antigo

Legacy Member
Zijn er ergens al filmpjes gemaakt van beta testers? Kzou het wel eens in goede kwaliteit in motion willen zien.

embraced_one

Legacy Member
is zalig den beta, als er hier nog mensen zijn die kunnen spelen, kben nen lvl 4 dwarf priest en een lvl 7 female human warrior, dus alsde wilt contacteer me maar eens :)

alleen is nie zo aangenaam om te spelen :(

kzal binnenkort wa screens posten van geheime zones :cool:

das zoo cool de vlucht van ironforge naar stormwind, dan kome over een vulkaan gebied waar allemaal verlaten orc gebouwen staan, en der staat daar zo een reuze altar of storms, kvraag me af of ge geen portaal zou kunnen openen daar :)

Altar of Storms

pic is rap rap getrokken :) zal proberen nog een paar schone prentjes te maken :)

antigo

Legacy Member
kwil niks zeggen, maar der zullen der nie zo veel hier in den beta zitten :). Dus ge zult op nie al te veel companie moeten rekenen peis ik. Lucky bastard :D

embraced_one

Legacy Member
kprobeer nou een beteke te lvl'en zodak wa in high level zones kan geraken, en misschien wa nieuwe luchtwegen kan vinden ;)

kan ik wa meer variati inbrengen

willen jullie anders meer foto's van de locatie waar die altar of storms was??

kzal dat dan anders morgen regelen :)

kwaliteit is wa minder omdat bij mij er nen geforce fx 5600 inzit :) is wa medium klasse, maar draait nog goed.er zitten wel nog veel bugs in de game, maar tis ook nog een beta, dus da is normaal :)

P.S.: die murlocs zijn nie om mee te lachen :unsure:

embraced_one

Legacy Member
ik ga nu beginnen gamen, vanavond zal ik zeker screens posten ;)

till then :)

NecromanX

Legacy Member
Kzou wel willen samen optrekken maar kben een elf :p
ben al eens buiten teldrassil gegaan, op Kalimdor dus maar jij zit nog altijd stukken verder :c

embraced_one

Legacy Member
yep is waar en solo spelen is minder, da duurt zoooooo lang da lvl'en :(

Demonium

Legacy Member
kvind wel dat de humans er maar petietrig uit zien, stel je dan eens een gnome voor :eek:
anyway lucky bastard

embraced_one

Legacy Member
nice da live gedoe van wow :)

morgen zal ik wat prentjes van de hoofdstad Stormwind posten.Der zitten een paar mooie prentjes tussen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan