Archief - Official Beta discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quickening-SOY

Legacy Member
'k heb hier zo es ff gans da topic gelezne over beta wow. eigenlijk staat er niix nieuwsbrekend in, behalve een hoop gezaag achter den beta

anyway, 'k hoop dat de mensen die in eu beta zitten VEEL pic's gaan posten als ze kunnen, en miss een journal bijhouden en dit hier dan es posten

gasten die pic's gepost hebben: keep up the good work
gasten die zich afvragen wanneer em uitkomt: don't worry, time will tell en gijle die verder zaagt, daar liggen die mannen van blizz nie wakker van ze (fuze daarentegen wel, met al ulder gezwam.. :p)

Illeh

Legacy Member
we proberen de boel leuk te houden :)

met het nodige gezwam, maar het beta gepost begint afgezaagd te worde idd :] maja,wa wilde? =)

Quickening-SOY

Legacy Member
true, 'k zou ook liever zelf spelen

kan iemand mij het verscil tussen skills en talents uitleggen? (nie trade talents hé, die gewone talents, gelijk sword specialization bij een warrio)

wulften

Legacy Member
hopelijk is uw vraag hiermee beantwoord:
Talents are a way to customize your WoW character. They are selected in a similiar manner to Diablo 2 Skills. Some enhance skills and spells your character already has, while some provide new and powerful spells and skils for your toon to use.

Phantom

Legacy Member
Weer een update op de euro beta website, blijkbaar zoeken ze nog steeds volk :(
Die euro betastart gaat nog lang uitblijven denk ik, misschien had Blizzard er beter aan gedaan eerst server + volk in orde te krijgen vooraleer met de beta signups te beginnen.

crazy_soy

Legacy Member
We're happy to welcome you to the new version of the website, which now boasts several new pages in preparation for the upcoming European Closed beta.

There's lots of new information but you may find these particularly interesting:

public transportation
PVP gameplay in World of Warcraft

Also, the authentication page is now online and the official European forums in English, French and German are ready to start for the beginning of the beta.

We are all looking forward to meeting you soon in the World of Warcraft, let our adventure begin!

max 6dagen te gaan :shock:
*edit de inlogkaderkes staan er nu dus ook dus kan nie lang meer zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan