Archief - Official Beta discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

apanlaban.rip

Legacy Member
hmms heeft dit niet betrekking met de US beta ? Of weet er iemand zeker dat als de US patch uitkomt de EU beta begint ? Misschien domme vraag maar zullen de EU spelers aparte servers hebben dan de US ? In elk geval een teken dat ze daar niet met zen allen patience aant spelen zijn :)

crazy_soy

Legacy Member
apanlaban.rip zei:
hmms heeft dit niet betrekking met de US beta ? Of weet er iemand zeker dat als de US patch uitkomt de EU beta begint ? Misschien domme vraag maar zullen de EU spelers aparte servers hebben dan de US ? In elk geval een teken dat ze daar niet met zen allen patience aant spelen zijn :)
voor het moment zijn de ameri servers now down en no sigh for the eu beta :unsure:

matthias

Legacy Member
Azeroth is Open Again for Business - Block on 08/18/04
Thanks for your patience...the World of Warcraft servers are now ready for you to reconnect and start playing again! If you experience any technical difficulties connecting to the game, please email [email protected]. As discussed in the patch notes, this beta patch incorporates numerous changes. Be sure to review the patch notes if you haven’t done so already, and as always, we look forward to receiving your /suggests and /bugs.


ow ya i am happy :D

Wietblaadje

Legacy Member
crazy_soy zei:
nee das van ami beta :)
the beta mailss have not been send :p
moet ik het in mijn sig zetten? :p n/o he
kga Clan Soy joinen

kheb aangevraagd bij wc III soy forum

Sir.Killalot

Legacy Member
In the coming weeks, there will be a few sightings of World of Warcraft in Europe, most notably at the Game Stars Live event in London (Wednesday 1st to Sunday 5th of September) and at the Games Convention in Leipzig, Germany (Thursday 19th to Sunday 22nd of August).

Visitors to Game Stars Live, which takes place from 1st to 5th September at London's ExCeL centre, will have the opportunity to play the US closed-beta version of the game and experience the vibrant world of Azeroth firsthand. World of Warcraft will be presented on stand no. F11/F12 in the Main Hall N1-N5.

If you are in London early September, be sure to make some room in your schedule so you can stop by and check out what’s waiting for you in the not at all distant future.


Is dit teken dat EU beta pas in september of later komt?

Wammes

Legacy Member
Haha, ik ben nu een NE hunter begonnen (lvl 7 al! :p). Echt grappig om te zien dat van de 130 chars in de zone er 123 hunters waren :D. Hij wordt nu wel veel getest dus, maar echt bijna iedereen die je tegenkomt is een hunter... (of een enkele rogue, omdat die nu imba zouden zijn).

Wietblaadje

Legacy Member
ik kan WoW béta 3 uploaden van flashfxp
kheb die ip gekregen van een maat :D

Jersy

Legacy Member
wa is er warez aan iet dagge toch een key voor moet hebben?
voor andere mmorpg kunde ze ook downen eh et volledige spel (ac2, lineage2, coh, eve) ....

Wietblaadje

Legacy Member
Jersy zei:
wa is er warez aan iet dagge toch een key voor moet hebben?
voor andere mmorpg kunde ze ook downen eh et volledige spel (ac2, lineage2, coh, eve) ....
idd, :)

Greenie

Legacy Member
Wietblaadje zei:
dus is een beta ook warez he :) :omg:
noem het hoe ge wilt ,
legaal blijft (voor mij toch) bij de legale cd / dvd gekocht hebben
(op beta's na, maar dan moet je ook de originele mail hebben die voor jou bedoelt is - dit natuurlijk nogis op open beta na :D)

als ge het graag speelt , speel dan zelf ook fair he :crazy:

Jersy

Legacy Member
het enige dagge nodig hebt is een cdkey, en das de reden waarom je het spel zou kopen
( en als ge chance hebt dan ebde mebbie goodies in het doosje) mah spellen zoals ac2, waar ge nix extra aan hebt in het doosje down ik liever (van de officiële site!) en koop online key voor 19.50 €

ik denk ni dagge et in de winkels ga vinden voor 19.5 €
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan