Archief - Official Beta discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rbn-

Legacy Member
juist ja een MMo die jij gata kopieren... Inderdaad. Een account nodig? Ma neeee. Gewoon cd-key in en spelen. Maandelijks betalen? Nog nooit van gehoord. Oh pls :niceone:.

rbn-

Legacy Member
/rp on
/lput the fire on
/takes a cup of taurenblood

Allé kzal mij is verzoenen en het ier is uitleggen. Zet jullie allemaal rond Opa Rubi en luister:

Een normal game heb jeen key nodig die de persoon boven mij dus denkt te kopieren. Of hij dit doet of niet is zijn keuze.
Maar bij een MMo spreken wa van een launchpad. Dan kome je dus niet direct in het spel, maar in een soort menu waar je je account aanmaakt. Per account heb je 1 key nodig (en je mag normaal gn 2 accounts maken op 1 key, kan ook niet). Per account moet je dus maandelijks betalen. Zonder dat maandelijks betalen closen ze je acount en kan je niet inloggen.

Vaak heb je wel bij een MMo een gratis maand ofzo.

Wrm betalen? Klik op de volgende link voor een prachtig verhaal van de MMo-crew:
Een Prachtig Verhaal

/rp off

Kid_A

Legacy Member
Pfff kvin da echt spijitig ik kan mij nimeer toeleggen op spellekes en dees ziet er echt wel nice uit maar sinds ik gestopt ben met spellekes bennek echt wel gestopt en wil ik ze bijna nimeer aanraken.

BuLL_HeLLToTeM

Legacy Member
Ja Kid, daarom dat we nog steeds de forums er van bezoeke... Ookal zijn we er compleet met gestopt ...

pit24

Legacy Member
BuLL_HeLLToTeM zei:
Kijk nu, nu is der mischien nen 12 jarige mij aant uitlache... Goed hoor Shafter. ;)

en hij heeft overschot van gelijk :)

on-topic: WoW den closed beta zal ni voor mij zijn, maar bij den open zijn we zeker bij ^^

t511413

Legacy Member
waarom? denk je dat ge geen kans maakt , gemoet blijven geloven in u zelf

ik moet een email hebben :p als er iemand 1 te veel heeft hier is the man :p ik wil wel graag een email ontvangen heel graag

Wietblaadje

Legacy Member
t511413 zei:
waarom? denk je dat ge geen kans maakt , gemoet blijven geloven in u zelf

ik moet een email hebben :p als er iemand 1 te veel heeft hier is the man :p ik wil wel graag een email ontvangen heel graag


ge begint te flippen :) :p

t511413

Legacy Member
Jup de stress he ik heb hier al duizende stress balletjes kappot geknepen :p

en nu terug ontopic

matthias

Legacy Member
t511413 zei:
Jup de stress he ik heb hier al duizende stress balletjes kappot geknepen :p

en nu terug ontopic
naa aper :p ik heb deze opmerking een post of 10 geleden ook gezegt :)

wulften

Legacy Member
rubbiburn,
kem daar uwen post gelezen met die link naar de uitleg van waarom ge moet betalen en kmoe eerlijk zeggen dak er geen idee van had dat dat allemaal zo duur is. thx for the info :niceone:
maar sowieso koop ik alles origineel, kopieer ik niks, zelfs geen cd's
de makers steken er veel geld in en als ge wilt dat ze blijven dingen maken dan moet ge ze de financiële mogelijkheden geven en door alles wa ze maken te kopiëren denk ik nie echt dat ze aan hun geld gaan geraken.

dus bij deze wil ik iedereen oproepen om zo weinig mogelijk te kopiëren want uiteindelijk zult ge uzelf schaden een keer dat de makers failliet gaan

;)

t511413

Legacy Member
morgen :sad: maar toch beter dan nooit , ik dacht dat het de maandag was maar niks .

Sir.Killalot

Legacy Member
Khoop ook echt dak erbij zit :sad:




(Moet toch iets doen tijdens school :crazy: )



Nee, ik kijk er echt naar uit, en als ik er ni inzit hoopk dat de open beta snel komt :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan