Archief - Official Beta discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

staticsoul89

Legacy Member
Illidan zei:
ik schat nog 2 weken voordat je de eerste mail mag verwachten :sad:
Waarom denkt ge da zeg da het ni zo is pf ik hou het ni meer uit. :doh:

Illidan

Legacy Member
mja ik denk het gewoon ;x as je ziet hoelang we mochten wachten op 1.10 patch van diablo, ok niet het beste voorbeeld maar we hebbenlang mogen wachten :]

t511413

Legacy Member
Nog alt geen email :sad:
Kan ook nie wachten :doh:

Waarom duurt :confused: het zo lang straks is de vakantie voorbij en de meeste lol ook :sad: :cry: (die mensen van US hebben 2 maanden mogen spelen in de vakantie en wij mss maar een week )

----> ja ik dag en nacht :p

Illidan

Legacy Member
t511413 zei:
Nog alt geen email :sad:
Kan ook nie wachten :doh:

Waarom duurt :confused: het zo lang straks is de vakantie voorbij en de meeste lol ook :sad: :cry: (die mensen van US hebben 2 maanden mogen spelen in de vakantie en wij mss maar een week )
kom, kom
je zal nog genoeg kunnen spelen hoor :)

anarking_II

Legacy Member
Als wow nog zo lang duurt als 1.10 patch in diablo kunnen we pas beginnen in 2006 :p

Wietblaadje

Legacy Member
als et echt in 2006 zou zijn
zou ik al gestorven zijn van de stress :D

tim

Legacy Member
Kzou maar eerst wa hope da je in beta zit voor da je begint te hope da ja langer kan spele ^^

staticsoul89

Legacy Member
Illidan zei:
mja ik denk het gewoon ;x as je ziet hoelang we mochten wachten op 1.10 patch van diablo, ok niet het beste voorbeeld maar we hebbenlang mogen wachten :]
Ma da is een ander team he kijk na de Amerikaanse beta als hetzelfde hier is dan gaat het rond deze dagen de mail aankomen. hoop ik toch.

*shafter*

Legacy Member
Iedereen gaat er precies vanuit dat hij erbij zit, volgens mij gaat het tegenvallen voor sommigen onder ons.
Stress voor wow :) haha n/o maar get a life :p

t511413

Legacy Member
Ik heb WoW nodig .
Ik kan nie zonder , kmoet er bij zijn .
Ik heb het echt nodig .

Voor sommige onder jullie is het een gewoone game die ze gratis krijgen voor ong 3 maanden , voor mij nie this veel meer waart .

wulften

Legacy Member
gastjes toch,

sowieso zult ge et spel kunnen spelen. ist nie de beta, ist door het te gaan kopen in de game mania of ergens anders, of door het te kopiëren. dus gene paniek mensen....mo die *****mail mag binnenkort binnenkomen :D

crazy_soy

Legacy Member
wulften zei:
gastjes toch,

sowieso zult ge et spel kunnen spelen. ist nie de beta, ist door het te gaan kopen in de game mania of ergens anders, of door het te kopiëren. dus gene paniek mensen....mo die *****mail mag binnenkort binnenkomen :D
yes a new idiot on the forum :ironic:

t511413

Legacy Member
Kopieëren denk het nie dat da ga lukken .

<------ LoL mijn nieuwe avatar zelf gemaakt :p emh zelf bij gewerkt.

wulften

Legacy Member
achteraf bekeken, denk ik toch ook da da kopiëren moeilijk zal worden, mo ik wou gewoon duidelijk maken dat ge et spel ooit wel zal kunnen spelen

*shafter*

Legacy Member
per maand zult ge moeten betalen voor online te kunnen spelen met wow, de beta is gratis...lol t511413, akkoord het game ruled, maar hopelijk zijn er toch nog andere dingen voor u? anders zou het maar zielig zijn...

crazy_soy

Legacy Member
*shafter* zei:
per maand zult ge moeten betalen voor online te kunnen spelen met wow, de beta is gratis...lol t511413, akkoord het game ruled, maar hopelijk zijn er toch nog andere dingen voor u? anders zou het maar zielig zijn...
agree
ik kijk er natuurlikj ook naa uit maja er zijn andere dingen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan