Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
matthias zei:lol
zielige TIENERS![]()
Waarom denkt ge da zeg da het ni zo is pf ik hou het ni meer uit. :doh:Illidan zei:ik schat nog 2 weken voordat je de eerste mail mag verwachtenad:
kom, komt511413 zei:Nog alt geen emailad:
Kan ook nie wachten :doh:
Waarom duurthet zo lang straks is de vakantie voorbij en de meeste lol ook
ad:
(die mensen van US hebben 2 maanden mogen spelen in de vakantie en wij mss maar een week )

Ma da is een ander team he kijk na de Amerikaanse beta als hetzelfde hier is dan gaat het rond deze dagen de mail aankomen. hoop ik toch.Illidan zei:mja ik denk het gewoon ;x as je ziet hoelang we mochten wachten op 1.10 patch van diablo, ok niet het beste voorbeeld maar we hebbenlang mogen wachten :]
yes a new idiot on the forum :ironic:wulften zei:gastjes toch,
sowieso zult ge et spel kunnen spelen. ist nie de beta, ist door het te gaan kopen in de game mania of ergens anders, of door het te kopiëren. dus gene paniek mensen....mo die *****mail mag binnenkort binnenkomen![]()
agree*shafter* zei:per maand zult ge moeten betalen voor online te kunnen spelen met wow, de beta is gratis...lol t511413, akkoord het game ruled, maar hopelijk zijn er toch nog andere dingen voor u? anders zou het maar zielig zijn...
