Archief - Official Beta discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
Toekomstige dwergen onder ons :



--------->HIER<-----------

dwarf screenshots van een beta dwarven player

at yur service :bow:

Zou er iemand screens knn posten van het character creation screen???

embraced_one

Legacy Member
dunno of ik nog moe posten als gasten lek bigben ondankbaar zijn :unsure:

misschien beter gewoon voor PA alleen :unsure:

flameboy

Legacy Member
gasten zoals???

hij is alleen denkek, kben al blij als ek screens zie zenne...

NecromanX

Legacy Member
embraced_one jij bent toch ook de enige van jullie 3 die er iets mee doet he? :/

pit24

Legacy Member
ik wil meer screenshots :(

dia van de dwarfz rulen trouwens echt hard

zeer mooi :p

maar ik wil horde screens (leest tauren)

embraced_one

Legacy Member
mja na school gaak proberen in duskwood te geraken, kan ik ud mollen :)

embraced_one

Legacy Member
indeed i kzit met 400-550 aan ping en lag is echt ver onbestaand :woohoo:

Turtle_Bigben

Legacy Member
Originally posted by embraced_one
dunno of ik nog moe posten als gasten lek bigben ondankbaar zijn :unsure:

LMAO u cranck me up!

Dankbaarheid vloeit voorts uit iets da ni verplicht is... En dat, mijn simpele vriend, is hier niet van toepassing! Het is u job om screens te posten. Ik gaf je trouwens wa credits in mijn thread omda je de enigste van gans den boel waart die wa screenies postte. Wa wil je meer? Een medaille ofzo?

Trouwens: info posten over WoW (wat jullie taak is dus, zou je het nog niet door hebben) hoeft niet per sé screenies te zijn... Hoe lang duurt het om een dagelijks journaal bij te houden over u spelervaringen? Hooguit 10 min/dag!

Enfin ja, zoals al gezegd ik ben jullie gefuck meer dan beu. Geef mij de key (al is het maar voor 1-2 u/dag) en ik schrijf jullie elke dag een ganse A4 pagina vol (tot ik natuurlijk uitgepraat ben) + bijhorende screenies! Free of charge!

Fredje

Legacy Member
Verdekke en ikke ma denken dat ze die beta ginge opsturen anders had ik mij ook ingeschreven :cry: :sad:




kunde u nimmer inschrijven voor 1 van de volgende fases???

pit24

Legacy Member
Originally posted by Fredje
Verdekke en ikke ma denken dat ze die beta ginge opsturen anders had ik mij ook ingeschreven :cry: :sad:




kunde u nimmer inschrijven voor 1 van de volgende fases???

als den EU uitkomt :p


en dan gaat IEDEREEN zich hier inschrijven ^^

Icefox

Legacy Member
lol , zou blizzard ook geen open Beta mogelijk maken , aangezien beta voor paar maanden is uitgesteld ?

Turtle_Bigben

Legacy Member
Sjeus mensen, lees es de FAQ's enzo... Open beta zal er zijn de laatste maand voor de release.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan