Archief - Official Beta discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

staticsoul89

Legacy Member
fuze zei:
Mja ik vindt het persoonlijk net iets te vroeg voor EU beta.. maarja misschien betekent EU beta dat hunter ook unlocked wordt, dus yay! :)
Tja voor iemand dat de beta al heeft is da ni zo erg als hij wa later is maarja iemand zoals ik die al heel lang op de beta aan het wachten is kan da een beetje frustrerend zijn. :doh:

apanlaban.rip

Legacy Member
tzal niet lang meer op zicht laten wachten , perfect als het mooi in de vakantie uitkomt :)

nu een guild zoeken :d

slaapwel meiden

KlAzOiD

Legacy Member
heb effe zitten rondneuzen op wow site maar er niets over gevonden:

- zijn er subclasses (zwaar vermoeden van niet :()
- zijn er specifieke eigenschappen per ras, niet uiterlijk, maar qua skill points dat bv Orcs meer strenght hebben dan Elfjes bij een 'basis' karakter.

zoja, waar kun je die stats ergens zien?

Loksburry

Legacy Member
-geen sub-classes
-en ja er zijn stats verschillen bij char creation tss orcs en bv. gnomes.

apanlaban.rip

Legacy Member
waren er ook niet speciale eigenschappen waar je je in kon specialiseren? Vrij veel geloof ik zelfs zodat de verschillendheid tussen de karakters erg groot zal zijn (deze zijn wel nog niet in beta). En je moet er bij nemen dat dit een beta is dus dat er constant gewijzigd word, bij dit type spel worden er ook als het de volledige versie is erg veel wijzigingen via patches enzo doorgevoerd. Ik zal morgen een zoeken voor die "eigenschappen" nu werken.

bb

fuze

Legacy Member
Talents zijn nog niet implemented. Trade skills zijn ook skills die je kan bijnemen, en die moet apart "levellen", om betere dingen te kunnen craften etc.

staticsoul89

Legacy Member
European World of Warcraft™ Closed Beta Sign Up Begins 5th July 2004!
We are pleased to report that the sign-up period for the European Closed Beta Test will officially begin on Monday, 5th July 2004.

A link to the application form will be provided on this page. Please keep in mind that testers will not be chosen on a first-come, first-served basis; applicants will be able to submit an application and receive equal consideration anytime during the three-week sign-up period.

If you would like to learn more about the beta test, please read our European Closed Beta Test FAQ here and our official press release here.

Did heb ik gevonden op de officieele blizzard website. :applause:

matthias

Legacy Member
staticsoul89 zei:
European World of Warcraft™ Closed Beta Sign Up Begins 5th July 2004!
We are pleased to report that the sign-up period for the European Closed Beta Test will officially begin on Monday, 5th July 2004.

A link to the application form will be provided on this page. Please keep in mind that testers will not be chosen on a first-come, first-served basis; applicants will be able to submit an application and receive equal consideration anytime during the three-week sign-up period.

If you would like to learn more about the beta test, please read our European Closed Beta Test FAQ here and our official press release here.

Did heb ik gevonden op de officieele blizzard website. :applause:

oh nice :bow: , maar vanaf welke leeftijd kun je deelnemen?
ik ben nu 13 en ik zou toch wel zeer graag meedoen
en moet je ook betalen om mee te doen aan de beta?
alvast bedankt

matthias

Legacy Member
en we hebben toch weeral geluk da de maand just begint anders zaten we allemaal op smallband :D

staticsoul89

Legacy Member
matthias zei:
oh nice :bow: , maar vanaf welke leeftijd kun je deelnemen?
ik ben nu 13 en ik zou toch wel zeer graag meedoen
en moet je ook betalen om mee te doen aan de beta?
alvast bedankt
Ik denk da iedereen mee kan doen ik heb toch nog nix gezien van een leeftijd en als er dan een leeftijd is geef de naam van u vader dan op.

apanlaban.rip

Legacy Member
idd doet r niet zo toe , is eerder om hun doelpubliek te bekijken dat ze die info vragen , neem als leeftijd die van je pa of broer ofzo... is gratis ook :)

matthias

Legacy Member
en moet je ook betalen om mee te doen aan de beta?
eigelijk al voor de 2de keer maarja :baard: :)

Drizzt

Legacy Member
terug on topic plz :)

European World of Warcraft™ Closed Beta Sign Up Begins 5th July 2004!
We are pleased to report that the sign-up period for the European Closed Beta Test will officially begin on Monday, 5th July 2004.

A link to the application form will be provided on this page. Please keep in mind that testers will not be chosen on a first-come, first-served basis; applicants will be able to submit an application and receive equal consideration anytime during the three-week sign-up period.

If you would like to learn more about the beta test, please read our European Closed Beta Test FAQ here and our official press release here.

Did heb ik gevonden op de officieele blizzard website.

w00t :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan