Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik zat ook klaar om 00.00 ma het i ondertussen al 8.47 en ik kan mij nog ni inschrijven. start the fucking sign ups :doh: :doh:El Di@bLo zei:i know zat et ook just te denken![]()
waarschijnlijk vanmidag ofzo zeker, 'kdenk nie dan die mannen ier tot 2 uur op kantoor gaan zitten om gewoon die signup's om 00:00 online te krijgen ze
nee toch niet tis nu 9.45uur en ge kunt u nog nie inschrijvecrazy_soy zei:neje want blizzard loopt voor![]()
