Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CrazyCamel

Legacy Member
Ik zit op :

Server :Epsilon
Coord : Ackeos [3:2]
Naam : CrazyCamel

DafkeMega

Legacy Member
Iemand wijn nodig? Of ruilen tegen Marble? Wat zijn zowat de goede prijzen? :P Stuur maar PM of coördinaten of zeg het hier maar ofzo, lol!

crackdasher

Legacy Member
kga aangevalle worden :sad:

en als ge lvl13 th hebt begint stadje ter al vetjes uit te zien ^^

SIO

Legacy Member
war

der worden teveel members aangevallen naar mijn goesting en daarom stel ik voor eens iemand goed af te maken om een voorbeeld te stellen.

Vandaag en morgen krijgt iedereen de tijd om baracks en ports up te graden naar degelijk level, morgen zien we of we dan al kunnen units bouwen of wachten tot zondag.
Maakt niet uit waar je zit, we gaan aanval coordineren zodat iedereen op +- zelfde tijdstip hem aanvalt en hij dus zowieso moet focussen op één stad of zijn krachten verdelen.

Hoe meer zielen hoe meer vreugde zou ik zeggen! Ofwel kunnen zij die het niet zien zitten al aan te vallen een donatie overwegen? Teamwork! ;)

Santa

Legacy Member
En wa is het nut van die war? Ge kunt geen steden kapot maken >-<

SIO

Legacy Member
zen resources stelen en blijven stelen want we gaan zen leger met de grond gelijk maken :evil:

crackdasher

Legacy Member
mij aangevalle gvd, em is hier al van 14u bezig en ng heeft em niet gewonne :')

greiver

Legacy Member
Santa| zei:
Er is plek he in 9Lives alliance, dus iedereen mag appliceren!!

Applied!

Zit wel met 3 eilandjes neig ver van 80 80, maar zal zien voor men volgende in den omtrek neer te kunnen planten.

crackdasher

Legacy Member
da combat systeem is toch maar fucked up ze.

kstuur voor de tweede keer al mannekes van een eiland naar het ander voor te vechte, ma ene keer als ze daar zijn aangekome kome ze in het verslag dat de mannekes mee gaan vechten, maar daarna zitte ze al weer trg op hun home-eiland :x

Timmie

Legacy Member
inderdaad, beetje fucked up

hoe kan het dat ge mannekes verliest als ge een onverdedigde stad aanvalt?
krijgen die aids van het rapen van de bevolking ofzo?

SIO

Legacy Member
Piedro zei:
en wat heeft die jongen jullie misdaan? :(

crackdasher zei:
mij aangevalle gvd, em is hier al van 14u bezig en ng heeft em niet gewonne :')

mij niks, een mede-alliance member wel dus en daarom verwacht ik dat de hele alliantie reageert, zoniet is het allemaal maar een klucht :(

crackdasher

Legacy Member
mjah jonges, kzou ng ff wachte met die war ze: de battle van gistre is ng altijd niet gedaan (alle ge ziet gn winnaar of verliezer). kben zkr 30 mannekes van me kwijt (niet kwijt in dood, maar kwijt dak ze gestuurd heb, maar nu staan ze nergens meer >_<)

kga nu es de boards af om te zien of mn tegenstander ng nix gevraagd heeft over de battle :')

DafkeMega

Legacy Member
Kan er iemand wat marble en/of crystall glass missen? Tegen een licht prijsje? Of traden voor wine ofzo...

Stuur maar pm he! :P Ik kan men Town Hall niemeer upgraden :'(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan