Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aeckz

Legacy Member
waar mag ik mij zetten rond 80:80?

ik zit hier op de epsilon server al die eilandjes rond te kijken rond 80:80 en nergens een 9L member te vinden

DafkeMega

Legacy Member
Ik heb een willekeurig eiland even gepakt en heb er al gelijk een gevonden. Leer dus zoeken XD

Zaitios[80:78]

Kweet nie wa ge nodig hebt uiteraard...

Santa

Legacy Member
Aeckz zei:
waar mag ik mij zetten rond 80:80?

ik zit hier op de epsilon server al die eilandjes rond te kijken rond 80:80 en nergens een 9L member te vinden

81/77 zitten er veel, waaronder ik.

Santa

Legacy Member
PS als er iemand cultural goods treaty wil, vraag maar aan mij he!

Honyos 62/51

coillie

Legacy Member
vanaf L13 begint die town hall wel wa tekosten, 't zal tijd worden da'k es gestructureerd handelstrajecten tussen mijn dorpen inleg :p

coillie

Legacy Member
Santa| zei:
PS als er iemand cultural goods treaty wil, vraag maar aan mij he!

Honyos 62/51

wrom dumpte mij dan :x

en hoe doe'k da, gewoon proberen u in te beelden wat je morgen wil bouwen maja ... de reserves geraken veel op :p

Santa

Legacy Member
coillie zei:
wrom dumpte mij dan :x

en hoe doe'k da, gewoon proberen u in te beelden wat je morgen wil bouwen maja ... de reserves geraken veel op :p

Was per ongeluk; kbegreep et duits ni :s

Aanvaard nog keer mn treaty aanvraag :x

Da_Luke

Legacy Member
Vraagsje: wrom donaten voor uw standbeeld? Ik blijf daar maar geld aan geven maar véél zie ik daar niet gebeuren...

Santa

Legacy Member
Nja kbegrijp echt het nut niet van dokters en cooks :(
Da_Luke zei:
Vraagsje: wrom donaten voor uw standbeeld? Ik blijf daar maar geld aan geven maar véél zie ik daar niet gebeuren...

Ge moet daar ni aan donaten, das nutteloos :p

Da_Luke

Legacy Member
Santa| zei:
Nja kbegrijp echt het nut niet van dokters en cooks :(


Ge moet daar ni aan donaten, das nutteloos :p

lap, khem daar al meer dan 50000 aan gegeven op mijn vier eilanden samen :)

crackdasher

Legacy Member
dat is ng niet geactiveerd :p net zoals vele andere dinge naar het schijnt :')

Timmie

Legacy Member
een cultureel verdrag sluiten met iemand uit uw buurt (die ook museum heeft)

SIO

Legacy Member
Santa| zei:
Nja kbegrijp echt het nut niet van dokters en cooks :(


Ge moet daar ni aan donaten, das nutteloos :p

oe ge begrijpt nut niet van dokters en koks :p bouwen die handel :p de vraag is: welke verhouding tov troepen heb je nodig..

coillie

Legacy Member
ja vooral als het grote en lange gevechten zijn, maar wanneer gaan we die eens voeren? :p

coillie

Legacy Member
ik heb nog geen doktoren trouwens, ben helping hands aan't doen, lijkt me interressanter, en 'k heb vooral 4K marble nodig .... heeeeeeeeelp
volgende settles bij azerke zeker?

crackdasher

Legacy Member
ng 3uurtjes en helping hands is hier gedaan :p, kheb wel geleze da het voor de academy ng nie werkt, enkel voor de resources
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan