Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greiver

Legacy Member
Stimpy zei:
pff kga nog lang zitte prutsen op mn eilandje denk ik
en in da traden heb ik geen zin -_- afhankelijk zijn van wa andere tettekoppen

Gaat ge zowiezo wel zijn...
Tenzij ge begint op marble of wine, daarna t andere koloniseert, en dan crystal (voor uw 4e colony moet ge +4k crystal betalen om uw paleis te upgraden, dus beter als 3e ipv 4e).
Maar dan nog gaat ge nen tijd sulhpur moeten kopen bij anderen...

Aeckz

Legacy Member
Ben toch al sterkste op mijn eiland, ik donate ook het meest vo de upgrades van de mill. Ik raid ook mn andere dorpgenoten met succes.

Leuk spel :)

virox

Legacy Member
Aeckz zei:
Ben toch al sterkste op mijn eiland, ik donate ook het meest vo de upgrades van de mill. Ik raid ook mn andere dorpgenoten met succes.

Leuk spel :)
je eigen eiland raiden is zowa et stomste dat ge kunt doen. Tenzij ze nie willen donaten natuurlijk :)

Aeckz

Legacy Member
Ok ik heb nu acadamy, barracks, warehouse, trading port en trading post.
Op wat moet ik mijn research zetten? Kben nu bezig met "Wine Press", voor taverns.
Wat moet ik nog raiden, dichtbijzijnde eilandjes of andere?
Wat moet ik nu nog het meest dringend bouwen?
Iemand nog andere opmerkingen?

coillie

Legacy Member
tavern hé als ge kunt en wijn hebt
verder zorgen da uw town hall altijd expansie heeft en dan zelf kiezen voor wat je gaat
palace is ook wel interessant als ge nie 5 dagen moet sparen om er te geraken ;)

Japser

Legacy Member
Re@V0r zei:
al eindje geleden da er me nog enen aangevallen heeft feitelijk :p

ik ben juist ne persoonlijke oorlog gestart me iemand ...
Dacht da em ni donate .
ma bij mijn colony is het de grootste donater :(
en hij is nog heel active ook

Japser

Legacy Member
Ik heb geen zin in oorlog ... En wil ook ni gans opnieuw beginnen
Niemand hier die wilt samen spelen me mij :)
op een account die al ewa is uitgebouwd .
Iemand die juist te weinig tijd heeft om de echte top te bereiken ?

Re@V0r

Legacy Member
wordt dus blijkbaar tijd k da es aan mijn verdediging begin te denken :unsure:

coillie

Legacy Member
Re@V0r zei:
wordt dus blijkbaar tijd k da es aan mijn verdediging begin te denken :unsure:

2, ma in verwegistan zijn we nog wel ff veilig denk'k, m'n ander dorpkes zijn licht verdedigd, wel nie bestand tegen da geweld denk'k :D

Re@V0r

Legacy Member
ik blijf mijn muren upgraden
en enkel mijn hoofdstad is nu enigzins beschermd met enkele swordsmen en phalanxen

coillie

Legacy Member
phalanx ruled
ja muren levellen hier ook regelmatig, zit al aan L9 ofzo denk'k

azziplekkus

Legacy Member
door meer inwoners te hebben.

kijk in u town hall oeveel da ge der per uur bijkrijgt.

ge krijgt er meer bij as u volk gelukig is ;)

sermic

Legacy Member
ik heb nu een wine eiland wat pak ik het beste hierna glass of marble?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan