Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MagicD

Legacy Member
Had ik da geweten had ik wel eerst wa phalanxen getraind, nu zit ik hier met 10 ballista schepen die geen zak waard zijn. :D

Ik had hier nochtans gelezen dat die soldaten vluchten ofzo als er een sterke vloot staat.

Maakt ni uit, tege vanavond plunder ik die pee en dan kan die bashing rule de pot op. :evil:
Hij wist denk ik niet dat dat mijn kolonie was.:p

Japser

Legacy Member
ik heb nu al wine en marble ?

Wat doe ik als volgende crystal of sulfur ?

azziplekkus

Legacy Member
sulphur heb ik in overvloed en geloof me, daar ben je niks mee.

coillie

Legacy Member
van die trade boten, ge kunt die overal gebruiken
voor een overzicht hoe ze aan't varen zijn klikte links boven op da bootje

uffstick

Legacy Member
ben juist met dit begonnen.nu barack aan het bouwen weet wel nog niet echt wat bedoeling en dingen van het spel is.
surkin.
Stathaios[64:61]
polis

crackdasher

Legacy Member
iemand die sulphur wilt ruile voor hout? wel niet 1-1 ^^

edit: ik wil hout :unsure:

Piedro

Legacy Member
ik logde daarstraks in, en zag dat ik precies vrij veel resources had
dan ging ik eens kijken bij mijnen diplomaat en zag dat ik vanacht dit bericht heb gekregen:
"hey, i decided not play anymore, so i am sending all my resources to you, good luck^^"

blijkbaar heeft em mij dit gestuurd:

Building material: 285 Wine: 462 Marble: 112 Sulphur: 85

nu vraag ik mij af of ik dat gewoon mag houden
tis ene die hoger staat in de rangschikking als mij, dus is dat dan nog pushing?

MagicD

Legacy Member
Piedro zei:
ik logde daarstraks in, en zag dat ik precies vrij veel resources had
dan ging ik eens kijken bij mijnen diplomaat en zag dat ik vanacht dit bericht heb gekregen:
"hey, i decided not play anymore, so i am sending all my resources to you, good luck^^"

blijkbaar heeft em mij dit gestuurd:

Building material: 285 Wine: 462 Marble: 112 Sulphur: 85

nu vraag ik mij af of ik dat gewoon mag houden
tis ene die hoger staat in de rangschikking als mij, dus is dat dan nog pushing?

nee tis enkel pushing als ge naar hoger gerankte stuurt. en voor zo'n amount gaan ze geen problemen maken ze.

sermic

Legacy Member
iemand die weet hoeveel grapes tov de andere luxury goods waard zijn?

op dit moment trade ik nog tegen 1-1 maar als grapes meer waard zijn ga ik natuurlijk meer vragen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan