UniX
Legacy Member
http://www.ikariam.org
Uit een andere thread is gebleken dat er toevallig enkele 9lives leden zijn begonnen met dit spel. Daarom is het misschien handig dat we same op 1 wereld zitten nu we nog in de begin fase zitten
.
Ik zelf ben al enkele dage bezig op Delta maar ik wil gerust opnieuw beginnen waar de meerderheid zich bevind. Dan kunnen we daar samen een alliance vormen.
Voor de mensen die ikariam niet kennen. Het is te vergelijken met de populaire travian maar dan in een zeer mooie website verpakt
in de romeinse tijd (met een vleugje fantasie).
Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]
Server: Delta
Uit een andere thread is gebleken dat er toevallig enkele 9lives leden zijn begonnen met dit spel. Daarom is het misschien handig dat we same op 1 wereld zitten nu we nog in de begin fase zitten
.Ik zelf ben al enkele dage bezig op Delta maar ik wil gerust opnieuw beginnen waar de meerderheid zich bevind. Dan kunnen we daar samen een alliance vormen.
Voor de mensen die ikariam niet kennen. Het is te vergelijken met de populaire travian maar dan in een zeer mooie website verpakt
Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]
Server: Delta



):