Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sylvarant

Legacy Member
Epsilon

Naam: Tsubasa
Stad: Sylvarant
Eiland: Emeyos[66:35]

Gebouw geschiedenis:

Sylvarant 21.02.2008 12:00:53 Your building Academy was expanded to level 3!
Sylvarant 21.02.2008 11:11:22 Your building Academy was expanded to level 2!
Sylvarant 21.02.2008 10:37:25 Your building "Trading port" has been completed!
Sylvarant 21.02.2008 9:11:44 Your building "Town wall" has been completed!
Sylvarant 21.02.2008 7:59:00 Your building "Barracks" has been completed!
Sylvarant 21.02.2008 7:51:25 Your building "Warehouse" has been completed!
Sylvarant 21.02.2008 0:01:53 The town hall in Sylvarant was expanded!
Sylvarant 20.02.2008 23:26:27 Your building "Academy" has been completed!



Research geschiedenis:

Eureka! Our researchers were successful and have discovered "Pulley"! 21.02.2008 10:00:00
Eureka! Our researchers were successful and have discovered "Conservation"! 21.02.2008 6:20:00

pieta

Legacy Member
khad gisteren iedereen een message gestuurd dat ze 35 hout moesten geven voor de eerste lev; tot nu toe nog maar 1 iemand gedaan:sop:

Timmie

Legacy Member
Delta

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

-----------------
Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

crackdasher

Legacy Member
Delta

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

-----------------
Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass :cool:
Eiland: Taiuios[59:46]

kwas gistre begonne met donate, nu al twee man ook gedaan, zitte al aan 166 ^^

Sylvarant

Legacy Member
Heb nu academy lvl 3 en hoofdgebouw ook lvl 3

Net 167 wood gedoneerd, we hebben nog 50 wood nodig voor hout upgrade ^^

warre

Legacy Member
is het van in het begin belangrijk dat ge buiten uwe townwall nog een paar ventjes voor bescherming hebt ? of is dat in de beginfase nog niet aan de orde?

Sylvarant

Legacy Member
warre zei:
is het van in het begin belangrijk dat ge buiten uwe townwall nog een paar ventjes voor bescherming hebt ? of is dat in de beginfase nog niet aan de orde?

Nee dat is nog niet nodig

coillie

Legacy Member
als je midden in een ontwikkeling stopt en hem op iets anders zet, moet ge dan helemaal vanaf 0% terug beginnen als ge die ontwikkeling later terug start? of gaat ie dan verder waar ge gebleven waart?

pieta

Legacy Member
coillie zei:
als je midden in een ontwikkeling stopt en hem op iets anders zet, moet ge dan helemaal vanaf 0% terug beginnen als ge die ontwikkeling later terug start? of gaat ie dan verder waar ge gebleven waart?

vraag ik me ook af, zal wel ergens op het board staan, ma is redelijk onoverzichtelijk

+
wanneer krijgt ge punten?

coillie

Legacy Member
waarschijnlijk, als je groeit, hoger level van buildings dus, ontwikkeling en inwoners?

Sylvarant

Legacy Member
Wat jammer is is dat je met random mensen op een eilandje zit.. als het inactives zijn ben jij degene die dan alles moet donaten :/

pieta

Legacy Member
Sylvarant zei:
Wat jammer is is dat je met random mensen op een eilandje zit.. als het inactives zijn ben jij degene die dan alles moet donaten :/

jepz:ironic:
denk dat er buiten mij nog 2 miss 3 mensen zijn die actief zijn...

Timmie

Legacy Member
bij mij is het niet down

nu met 4 van het eiland samengelegd voor level 2 sawmill, 40 workers ernaartoe gestuurd

warre

Legacy Member
coillie zei:
als je midden in een ontwikkeling stopt en hem op iets anders zet, moet ge dan helemaal vanaf 0% terug beginnen als ge die ontwikkeling later terug start? of gaat ie dan verder waar ge gebleven waart?

ge ontwikkelt u door research points te verzamelen, als ge aan iets bezig zijt en ge verandert dat, dan gaan al uw punten over naar de andere eigenschap en begint ge daar al niet meer vanop nul.

WarBlade

Legacy Member
Die warfare is toch nog niet zo duidelijk, ik stuur twee slingers ofzo iets op pillage-opdracht en krijg een bericht dat de andere is gewonnen ofzo (ook niet erg duidelijk), maar ik lijk m'n soldaatjes kwijt te zijn en niets te hebben gewonnen...

Voor de rest is het wel fun, behalve dat er niet constant iets te doen is... Iets bouwen, wachten, iets anders bouwen, weer wachten, ...

Timmie

Legacy Member
2 slingers lijkt mij persoonlijk ook wel wat weinig, maar ik heb er eigenlijk ook geen idee van hoe dat werkt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan