Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
Zo. Wealth heb ik vannacht geresearched. Nu meteen 20 workers marmer laten inslaan. Academy uitbreiden naar Level 4, want ie is te klein.
Wie kan er wijn traden met marmer?

Sylvarant

Legacy Member
Ik heb nu 44 citizens voor gold
52 voor hout
20 voor steen
en 22 scientists

Ben nu hoofdgebouw aan het upgraden naar lvl 5

Saw Mill is lvl 3 en bijna lvl 4 maar ook hier zit een profiteur :p zal ik hem aanvallen of zal ik dat later pas doen

pieta

Legacy Member
ugh, ben achter aant lopen door die stomme houtbitches van mn eiland:sop:

coillie

Legacy Member
Timmie zei:
Zo. Wealth heb ik vannacht geresearched. Nu meteen 20 workers marmer laten inslaan. Academy uitbreiden naar Level 4, want ie is te klein.
Wie kan er wijn traden met marmer?

ik :D

edit: maar ge zijt 15u weg :s

_DM_

Legacy Member
Ik heb ook marmer getrade met iemand voor wijn, dus ik ga naar m'n haven, laad dat schip met 50 marmer en stuur het naar hem, hoe kan ik zien waar dat schip zich bevindt ?

edit: Net bericht gekregen dat m'n vloot is gearriveerd :)
Toch wel één van de leukere browser games imo.

greiver

Legacy Member
Hoe "vindt" ge eigenlijk iemand om mee te traden?
Rondspammen? Boards? Of kunt ge da ergens zien wat iemand zoekt/aanbiedt?

warre

Legacy Member
ge kunt rondspammen met berichtjes op eilanden in de buurt die die grondstof hebben (ik doe dit en werkt voorlopig zonder problemen), je kan ook in je trade post kijken of er iemand het luxegoed verkoopt maar dit is meestal nog tegen woekerprijzen.

Anders is er nog het forum zelf waar wel wat offers opstaan maar door rond te spammen kwam ik altijd al tot een 1:1 ratio om te traden en op het forum zijn er 1:2 tot 4:5 en dergelijke ratios.

later in het spel kan je ook trade-verdragen sluiten maar daarvoor moet ge eerst nog research doen

coillie

Legacy Member
ik spam ook rond, 'k heb voor crystal en marmer ene gevonde maar trades zijn nog redelijk low voor de moment...

warre

Legacy Member
hier spam ik dan altijd heel de eilanden in de buurt en op den duur heb ik er dan al massa's te veel en geen sulpher meer om mee te ruilen

coillie

Legacy Member
is sulphur zo gegeerd in uw buurt? of is da nie op ypsilon
is het trouwens interessant om mannen te farmen waar ge van denkt dat ze innactive zijn?

crackdasher

Legacy Member
wie heeft hier veel crystal glass dat em wilt trade voor sulphur (>200units)?
Pralientje is the name ^_^

Santa

Legacy Member
------------------
Delta

Naam: Groopy
Stad: Couillon Inc
Eiland: Trozios[50:68]

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

-----------------
Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Griever
Stad: Sconce
Eiland: Whehiios[74:34]

Naam: reav
Stad: Anchorage
Eiland: Haytios[81:53]

Naam: Kartask
Stad: kartazan
Eiland: Gewios[50:72]

Naam: Virox
Stad: Smosnie
Eiland: Ryneos[58:70]

Naam: Santa
Stad: Aegeia
Eiland: Honyos [62:51]

Anima

Legacy Member
fijn spelleke maar mocht op begin toch wat meer te doenzijn ? zijn er nog meer van dees soort spellekes ?

warre

Legacy Member
coillie zei:
is sulphur zo gegeerd in uw buurt? of is da nie op ypsilon
is het trouwens interessant om mannen te farmen waar ge van denkt dat ze innactive zijn?

met mijn goede account zit ik op gamma en ondertussen al bijna de top 1000 in gegaan, en er zijn blijkbaar wel mensen die er iets mee kunnen doen, ik doe er zelf momenteel niet mee.

coillie

Legacy Member
Anima zei:
fijn spelleke maar mocht op begin toch wat meer te doenzijn ? zijn er nog meer van dees soort spellekes ?

dat is altijd zo met zo'n games
www.travian.org is een ander, eens ge meer dan 100 dorpen hebt en aangevallen word door 20 mensen tegelijk kunde het niet volgen :D

Sylvarant

Legacy Member
Baal er wel van dat ik als de enige echt donate.. ik heb 900 gedonate en de andere iets van 200 ofzo :/ saw mill is nu bezig naar lvl 4

Ik ben expansion aan het researchen dan kan ik een palace bouwen.. betekent dat dat ik meteen een colony kan gaan oprichten? Ik dacht van wel maar weet het niet zeker

jona0012

Legacy Member
Delta

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

-----------------
Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Papam
Stad: Papstida
Eiland: Emoios [48:71]

protnie

Legacy Member
------------------
Delta

Naam: Groopy
Stad: Couillon Inc
Eiland: Trozios[50:68]

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

-----------------
Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Griever
Stad: Sconce
Eiland: Whehiios[74:34]

Naam: reav
Stad: Anchorage
Eiland: Haytios[81:53]

Naam: Kartask
Stad: kartazan
Eiland: Gewios[50:72]

Naam: Virox
Stad: Smosnie
Eiland: Ryneos[58:70]

Naam: Santa
Stad: Aegeia
Eiland: Honyos [62:51]

Naam: Papam
Stad: Papstida
Eiland: Emoios [48:71]

Naam: MrProim
Stad: Proimville
Eiland: Risietia [50:63]

Nostradamus2000

Legacy Member
-------------------
Gamma

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Deneios[36:34]

------------------
Delta

Naam: Groopy
Stad: Couillon Inc
Eiland: Trozios[50:68]

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Cheadios[50:24]

-----------------
Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Griever
Stad: Sconce
Eiland: Whehiios[74:34]

Naam: reav
Stad: Anchorage
Eiland: Haytios[81:53]

Naam: Kartask
Stad: kartazan
Eiland: Gewios[50:72]

Naam: Virox
Stad: Smosnie
Eiland: Ryneos[58:70]

Naam: Santa
Stad: Aegeia
Eiland: Honyos [62:51]

Naam: Papam
Stad: Papstida
Eiland: Emoios [48:71]

Naam: MrProim
Stad: Proimville
Eiland: Risietia [50:63]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Zaroios[53:40]

pieta

Legacy Member
iemand die de juiste puntenverdeling kan zeggen?
ik sta op; plaats 2000 fozoiets, upgrade en bouw iets, kijk deze middag, plaats 1021...

et 3 man toch aan onze level 2 mill geraakt, ma probleem is nu luxury products^^
eilandje langs mij biedt blijkbaar geen marble aan:sop: iedereen ff berechht gestuurd...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan