Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tremium

Legacy Member
Level 8 ondertussen, joy! M'n marble colony gaat nogal traag op gang, ach ja. En 'k ga eens een legertje bouwen...kwestie van mensen die ni donaten wat te intimideren :unsure:

coillie

Legacy Member
crackdasher zei:
ng 3uurtjes en helping hands is hier gedaan :p, kheb wel geleze da het voor de academy ng nie werkt, enkel voor de resources

heb ik al van deze morgen, helpt wel, ma de ventjes brengen kleiner % op dan normaal

coillie

Legacy Member
't is ook wel zo dat precies niet iedereen in de alliantie snapt dat we koloniseren rond 78:80 om ons beter te beschermen, we weten nog niet tegen wie of wat maar swat, economisch snellere groei is verzekerd doorda ge nie met 70% lamers zit.

Japser

Legacy Member
Morgen komt mijn 3 colony eraan :)
Gewoon alles naar mijn hoofd town sturen ne ganse dag en tis zover

coillie

Legacy Member
ik nodig u uit op 80:78 daar is nog veel plaats ;) en we hebben allemaal marble nodig :D om u te komen joinen daar :D

Mennol

Legacy Member
Wa is het nut van een trade treaty? Is da gewoon om te traden met mensen die ver van u eiland zitten?

Timmie

Legacy Member
Als ge een trade treaty met iemand hebt dan zijn de goederen gereserveerd voor u van zodra gij een offer accept. Als ge nu bv 1000 sulphur wilt gaan kopen op 3 vakjes van uw eiland en iemand anders is eerder daar dan hebt ge pech.

coillie

Legacy Member
sowiso dom systeem vind'k het, ge kunt nu soms 50 boten wegsturen zonder da ge iets hebt
of niet genoeg geld hebben voor alles en dan veel te veel moeten kopen om zeker iets te hebben. 't zou moeten zijn kopen = reserveren en weg uit de lijst, more fair en ook meer nut van high market level

coillie

Legacy Member
diene Player: To3ts3nb0rd, die net op 81:77 is geariveerd, is da enen van hier? anders nie doneren is farmen :D. em heeft al wel 100 gezet, 't is een begin ;)

Stimpy

Legacy Member
hoe join ik de alliance?
en kzit op vrij inactief eiland, die apen doneren amper
kverveel me :cry:

CrazyCamel

Legacy Member
Palace under construction. Genoeg resources om binnen een paar uur ook op 80,78 te komen settlen.

warchicken

Legacy Member
Ik vermoed dat we binnenkort toch het al dan niet toelaten van externen moeten bespreken. Bv. alleen belgen/nederlandstalig sprekenden?

Stimpy

Legacy Member
hoe join ik alliance? en kga een kolonie stichten, waar moet ik da doen? :x

Stimpy

Legacy Member
der zit geen kat op 81 77 en das keiver weg van mij :s
en hoe meld ik me aan
hoe noemt deze alliance
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan