Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
azziplekkus zei:dast zelfde :roll:
pieta zei:ben ermee gestopt
na een tijd wordt het handelen echt saai, + op een slecht eiland zitten aakt het ook nie, nu kom ik om de paar dagen online om wa troepen te maken^^

Nog keer hetzelfde gebouw zetten daje al hebt naart schijnt, tweede warehouse, tweede academy, ..coillie zei:weet iemand wat je met da bureaucracy veld kan doen?

Timmie zei:mijn leger een beetje ah uitbouwen nu![]()
Santa| zei:Nog keer hetzelfde gebouw zetten daje al hebt naart schijnt, tweede warehouse, tweede academy, ..![]()
Timmie zei:mijn leger een beetje ah uitbouwen nu![]()
