Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crackdasher

Legacy Member
eilandje met sio, ite, nookie, killakot, jeanlucpirard en bull :p
kwou eerst na de 80.78 eilande kome, ma da was 13h, dus eerst bij op dat eiland (7h) en dan volgende bij jullie :love:

Santa

Legacy Member
Kben eindelijk mijn derde colony aant stichten! Op 80:78 marble eilandje!

flameboy

Legacy Member
Zit er iemand op Kappa, dicht bij 57:80? En heeft die persoon ook wa marble dat em kan traden ;)

Santa

Legacy Member
Kem ene kwaad gemaakt :lol::lol::lol:
deeden Message loln_nlol [62:51] 14.03.2008 15:47:53

I don't care about whoever attack me for 1 time 2 times 3 times that's O.K. just game
But 5-6 times in one day it's over, you are unsatisfied !
I 'm not on line & not stay in my town
you robbed me, you attack me, you win so what?
Are you grad? Is it fair play ? Is it fair for fight ? face to face?
I don't fear to lose in war
Today i'm loser but not everyday
someday i can win
next time may be i attack you back (you and andreax and your Ally
Do you know andreax attack everybody in the island of Honyos?
for me you 5 times , andreax 6 times a lot of fun )
And donated it's another point of issue
How many woods you donated?
20,000 or more
How many workers in the crystal mine and sawmill?
how many people in your town? Level 13 or level 5
donated is good for everybody in Honyos
if you don't have woods
can you donate?
If i have an adequate of resource ,sure i must donate
but i need time for lay up and up level my town
Robbery for donate or new income that good idea
but it can make we growth
next time... i'm still remember (sorry too)

_DM_

Legacy Member
Ik heb nu dus een kolonie op een eiland met marble, maar ik kan blijkbaar geen ventjes aan het werk zetten op die Marble-voorraad op dat eiland ?

blaatschaap

Legacy Member
ge moet daar een gebouw voor zetten op da eiland, toch?

ik heb dit spel ff gespeeld maar eigelijk is het tijdverspilling, totaal geen doel ofzo

iemand die op Eta die mijn resources en gold wil hebben? :)

greiver

Legacy Member
_DM_ zei:
Ik heb nu dus een kolonie op een eiland met marble, maar ik kan blijkbaar geen ventjes aan het werk zetten op die Marble-voorraad op dat eiland ?

Met een nieuwe kolonie komen maar 40 mannekes mee...
dus als veel werkvolk is er dan ni...
mss al volk in de sawmill gezet?

_DM_

Legacy Member
Mja, maar ik krijg zelfs dat schermpje (met die sleep-balk) niet, waar je kan beslissen hoeveel werkers je kan zetten op de marble en wood.

Ik heb nu een Warehouse, Barracks en een haven ...

Santa

Legacy Member
_DM_ zei:
Mja, maar ik krijg zelfs dat schermpje (met die sleep-balk) niet, waar je kan beslissen hoeveel werkers je kan zetten op de marble en wood.

Ik heb nu een Warehouse, Barracks en een haven ...
Zeje net begonnen? Dan moet je eerst iets researchen in je academy. Pas daarna kan je de advanced grondstoffen minen.

_DM_

Legacy Member
Het is een kolonie he ;)
Op m'n start-eiland is dat allemaal al geresearched, ik dacht dat research over gedragen werd naar kolonies ?

Santa

Legacy Member
Jup idd, dan weet ik het niet. Prolly eje te weinig mannekes beschikbaar op uw colony?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan