Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir. K

Legacy Member
blaatschaap zei:
ge moet daar een gebouw voor zetten op da eiland, toch?

ik heb dit spel ff gespeeld maar eigelijk is het tijdverspilling, totaal geen doel ofzo

iemand die op Eta die mijn resources en gold wil hebben? :)

moogt altijd sturen ze :p
[35,41] Bazarath
Sir K

blaatschaap

Legacy Member
Sir. K zei:
moogt altijd sturen ze :p
[35,41] Bazarath
Sir K

op 2 dagen 10k verlies gedraaid, zal maar rap alles sturen :p
heb maar 5 bootjes, maar ze zijn onderweg met marble :)
of pillage me, want gold kunde blijkbaar nie transferen, heb 50k :)

Sir. K

Legacy Member
blaatschaap zei:
op 2 dagen 10k verlies gedraaid, zal maar rap alles sturen :p
heb maar 5 bootjes, maar ze zijn onderweg met marble :)
of pillage me, want gold kunde blijkbaar nie transferen, heb 50k :)

hmm, ben zelf mijn leger kwijt geraakt door iemand.
dus ben momenteel beetje aant opbouwen

anyway vree bedankt al! :)

Re@V0r

Legacy Member
momenteel volop bezig mijn leger wa uit te bouwen :)
en sparen voor volgende colony => sulphur :p

sermic

Legacy Member
ik heb megaveel gold :p
iemand een idee wanneer (welk lvl) uw stad volgroeid is. hiermee bedoel ik wanneer je geen versierinkjes meer krijgt door op te graden

Nostradamus2000

Legacy Member
warchicken zei:
Ik kan ook nog wel een paar gebruiken. . (Derfel)

ik kan der ook nog een gebruiken

ps iemand die mij wa crystal wil verkopen of ruilen tegen sulphur , heb dringen 3000 crystal nodig voor een kolonie op een crystal eiland te stichten

coillie

Legacy Member
ja miss zitte ze al in de academy ofzo? ze moeten toch ergens zitten hé :D

crackdasher

Legacy Member
epsilon: iemand ng cultural treaty? binne 3u kan ik accepten (pralientje ^^)

blaatschaap

Legacy Member
Sir. K zei:
hmm, ben zelf mijn leger kwijt geraakt door iemand.
dus ben momenteel beetje aant opbouwen

anyway vree bedankt al! :)

die bootjes zijn wel lang onderweg ze :D

crackdasher

Legacy Member
eerst een museum hebben, dan ne igm sturen naar ne persoon, maar in de igm kunt ge dan uit ne dropdown menuke kiezen uit cultural treaty

ik zoek dus ng altijd iemand :(

greiver

Legacy Member
crackdasher zei:
eerst een museum hebben, dan ne igm sturen naar ne persoon, maar in de igm kunt ge dan uit ne dropdown menuke kiezen uit cultural treaty

ik zoek dus ng altijd iemand :(

Yup, ik kan er nog wel gebruiken!
Heb zelfs nog 3 slots over...
Dus laat maar komen -> Griever

coillie

Legacy Member
hier ook ene aan't memmen vandaag, waarom val je mij aan ... bla bla als'm dik doneert laat ik hem, anders, keep the farm :D

WarBlade

Legacy Member
Ik heb gelezen op hun forum dat de Premium Features geïmplementeerd zijn, maar ik kan er nergens informatie over vinden ?

Mennol

Legacy Member
De workshop upgraden, heeft dat enig nut? En meeredere workshops bouwen, heeft dat nut?

Questro

Legacy Member
vraagje: iemand had mij aangevallen, ma da was nie gelukt.
ma als ik nu bij combat report kijk staat daar zijn naam en stad wel, ma kunt ge dan nergens op klikken om te weten waar die zen stad staat?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan