Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Japser

Legacy Member
ik heb nu iets cool uitgevonden da ge crystal glass kunt gebruiken voor u researches :)
nu gaak aan mijn 2e colony op een crystall colony beginnen :)

stvw

Legacy Member
"Glass"

Kost wel kei veel :)

Nu is het 21.000 om Law of Lever te betalen ... dat gaat er toch over zenne :p

Questro

Legacy Member
Questro zei:
vraagje: iemand had mij aangevallen, ma da was nie gelukt.
ma als ik nu bij combat report kijk staat daar zijn naam en stad wel, ma kunt ge dan nergens op klikken om te weten waar die zen stad staat?

niemand ?

crackdasher

Legacy Member
kben ook eentje bezig van 21k points (spirit level) :')

@hierboven, normaal kunt ge tg op de stad klikken ni het battle report

Questro

Legacy Member
nee want hij heeft mij aangevallen en dan staat er : Battle for syprius (mijn stad)

Stimpy

Legacy Member
wanneer museum
waarom error als ik kolonie sticht en genoeg shit heb geld enzo ffs >_< schijtspel

Questro

Legacy Member
Museum is na je Cultural Exchange hebt geresearched
en heb je genoeg schepen voor kolonie ?

crackdasher

Legacy Member
ook genoeg mannekes, hout, 5boten ter beschikking?

museum moet ge eerst iets researche,cultural exchange dacht ik :x

Re@V0r

Legacy Member
momenteel ook mijn museum aant upgraden nogmaals
later op de avond nog iemand die nog een cultural treaty zoekt? :p

greiver

Legacy Member
Re@V0r zei:
momenteel ook mijn museum aant upgraden nogmaals
later op de avond nog iemand die nog een cultural treaty zoekt? :p

oi!
Heb nog wel een plek vrij voor cultural shizzle ^^

Griever @ Whehiios[74:34] > Sconce

coillie

Legacy Member
Stimpy zei:
wanneer museum
waarom error als ik kolonie sticht en genoeg shit heb geld enzo ffs >_< schijtspel

noob alert! :x

glass heb'k nog nie, hopelijk is da governor iets, da is binnen 6u geresearched

coillie

Legacy Member
onze vriend midgetbuster heeft niet zo graag dat ik hem farm, daarbij refuseerd hij nog eens om te doneren in de wood mill ondanks zijn bezetting van 200 workers, 'k zou zeggen voel je vrij om een deel van hem terug te stelen en het zelf te doneren.

Name: Juice Factory
Town size: 7
Player: Midgetbuster
Ally: -

http://s5.ikariam.org/index.php?view=plunder&destinationCityId=67946

dit is zijn hoofddorp

Name: Metropolis
Town size: 11
Player: Midgetbuster
Ally: -

http://s5.ikariam.org/index.php?view=plunder&destinationCityId=62678

dit is echter beschermt met bootjes, moest je hem toch aanvallen of spionagerapportering hebben, gelieve deze met iedereen te delen op dit forum ;)

Re@V0r

Legacy Member
nja
bij mij zitten er ook een paar van die profiteurs die massas meezuigen terwijl ze zelf amper een paar 100 wood gedonate hebben ofzo :ironic:

Stimpy

Legacy Member
wrm zijn mn mannekes pissed
ik kan toch geen 100 wijn per uur gaan geve zeker :s

greiver

Legacy Member
Stimpy zei:
wrm zijn mn mannekes pissed
ik kan toch geen 100 wijn per uur gaan geve zeker :s

Toch wel ;-)
Ne keer uw stad begint te groeien moet ge er redelijk wa wijn inpompen.
+500 is zowa noodzakelijk ne keer ge lvl 13 towns hebt.
(Ik veronderstel dat ge met die 100 bedoelt hoeveel er content mee zijn)

Ge kunt er ook museums bijzetten, of holiday researchen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan