Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greiver

Legacy Member
Effe de laatste 3 pagina's gelezen...
That explains the "You are not in an alliance.". >_>

TIIMM

Legacy Member
Kheb een nieuwe 9lives alliance gemaakt, dus als ge wilt joinen ;)

En Nee, ge moet ni doneren ;)

virox

Legacy Member
'k ging just vragen waarom'k uit de alliantie lig... maar daar heb ik m'n antwoord al :unsure:

Re@V0r

Legacy Member
shit gij zijt echt wel rap op uw tenen getrapt + enorm et klein kind aant uithangen imo...

anyway: mensen hier die het zien zitten om wel een deftige 9lives alliance op poten te zetten?
en dan kijk ik in de richting van betrouwbare anciens hier opt forum genre SIO, timmie,...

Nostradamus2000

Legacy Member
iuk zal anders men ambasade uppen en wie wil joinen laat maar iets weten

crackdasher

Legacy Member
Re@V0r zei:
shit gij zijt echt wel rap op uw tenen getrapt + enorm et klein kind aant uithangen imo...

anyway: mensen hier die het zien zitten om wel een deftige 9lives alliance op poten te zetten?
en dan kijk ik in de richting van betrouwbare anciens hier opt forum genre SIO, timmie,...

ahuhm! :sop:

greiver

Legacy Member
Allemaal goed voor mij.
Alleen zien da we niet met 5 man een alliance aant opstarten zijn...
(tenzij we 2 of meer "allied" alliances maken...)

Re@V0r

Legacy Member
gij valt onder die 3 puntjes é crackie :unsure:

zit gij trouwens ni bij mij in de buurt in da spel? :p

SIO

Legacy Member
persoonlijk zou ik niet één grote algemene 9lives nemen, simpelweg omdat iedereen verspreid zit (met hier en daar een oplichter tss :crazy: bedankt santa voor het advies :p)

ik ga eens kijken welke alliances in men buurt zitten, timmeken heeft al een 9lives opgericht op 33,38, wie in die buurt zit kan alvast joinen, ik zit daar op 10u van dus dat heeft geen nut :(

pieta

Legacy Member
wat een eziek over die alliance man:sop: iedereen witl het goe ddoen ma niemand kan het:sop:...

nu zijt ge gewoon member die opt zelfde forum zitten en met goeie ranks, ma that's it.

als ge mekaar nei witl steunen, blijf er dan uit tot ge al we verder zitj en dan wel denkt dat eg iest kutn missen.

TIIMM

Legacy Member
Pieta zijde gij scheef? :unsure:
Ik kan het proberen voor de alliance goed draaiende te houden :).. Join maar

SIO

Legacy Member
het is niet van niet willen steunen he pieta, het is van niet kunnen: leger kost dubbel op reis, dus 10u op reis sturen is gewoonweg oninteressant en meestal zelfs onbetaalbaar.

het is zoals je zegt idd: als je het doet moet je het goed doen :niceone: ik ben alvast van plan met de 9livers in men buurt samen te werken

SIO

Legacy Member
met vragen kunt ge terecht op irc he, nu kan ik efkes nimmer op dat spel zien :p

pieta

Legacy Member
lol, indd scheef getypt, ma kmoest echt dringed kakken^^

ma ik weet dat het nu moeilijk is om mekaar te steunen, wa wrm dan bitch fighten over stomme dingen?
zijn pas een week bezig:)

warchicken

Legacy Member
Zoals al eerder aangehaald, ik zou het persoonlijk ook appreciëren moest een forum Mod de leider kunnen worden :-)

Timmie

Legacy Member
Mja, ik zou wel willen, maar:

1. Ik heb niet altijd evenveel tijd
2. Ik heb geen zin in al dat gezeik aan mijn hoofd
3. Ik wil het nog leuk houden :)

Ik denk persoonlijk dat het nu nog niet nodig was om elkaar te gaan steunen. Alle aanvallen tot nu toe zijn gewoon voor de resources... Zorg gewoon dat ze niks mee kunnen nemen en dan stopt het vanzelf wel.

TIIMM

Legacy Member
Ist ni wel dak een nieuwe 9Lives alliance opgericht heb? :'( Veel slechter kannek het ni doen dan diene noob zeker? :p

Timmie

Legacy Member
Op zich was Sylvarant geen slechte leider... hij stond 21e ofzo.
Alleen moet ge tegen wat kritiek kunnen en een beetje diplomatisch aangelegd zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan