Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Santa

Legacy Member
NVM: Drie punten vrij, Aerofury is eerste extra lid!

Nog twee postjes dus!

EDIT: 1

SIO

Legacy Member
We hebben wat gepraat en Santa zal leider worden, wegens veel kennissen en betrouwbaar. Ik zal nu toch blijven daar groepsgevoel idd primeert boven 'succes'.
En ik heb voorgesteld leden toe te laten van hoog naar laag, daar de resources die hij krijgt om embassade up te graden afhankelijk zijn van de leden, het mij logisch lijkt eerst die aan te nemen met die die de meeste resources produceren

coillie

Legacy Member
zijn er nog mensen voorstander om te koloniseren aan de rand... met z'n allen samen vanaf nu? zo gade een economisch veel sterkere opmars krijgen qua vaste productie van goederen, een goeie snelle defense, groot nadeel is dat het eigenlijk al laat is voor zoiets maar misschien beter laat dan nooit? rond 80/80 zit bv nog niemand... maar toch dicht bij de nieuw gestarten.

wat is jullie mening?

SIO

Legacy Member
als er nieuwe server komt gelieve hier direct te posten, velen zouden nu een veel betere start kunnen nemen imo :)

Re@V0r

Legacy Member
ja, maar das dan nog altijd ni gezegd da we bij mekaar in de buurt zitten é op die nieuwe server

Timmie

Legacy Member
WarBlade zei:
ATTACK ! :woohoo:

Hehe, nee hoor, ben momenteel die ene aan het aanvallen die me in het begin aanviel...

Maar euh, heeft er iemand intresse om zijn Marble tegen mijn Crystal te traden ? 1:1 ratio ? K'heb momenteel zo'n 400 Crystal... :)

Warblade, ge zit toch dicht bij mij he? ik kan 500 marble sturen als ge ruilt tegen crystal

WarBlade

Legacy Member
Timmie zei:
WarBlade, ge zit toch dicht bij mij he? ik kan 500 marble sturen als ge ruilt tegen crystal

Ok, maar geef me nog eventjes (uurtje of twee) om 500 Crystal te verzamelen (heb momenteel een deel onderweg naar een kolonie van me en heb momenteel 380 Crystal in men "hoofdstad"), lang zal het niet duren hoor... :)

Van zodra ik 500 Crystal heb, stuur ik een schip ! Merci hé, constant Marble nodig hehe... ;)

Fragje

Legacy Member
Iemand die 1:1 wil ruilen voor mijn crystal tegen zijn sulphur?
zit op Lalios 24:26

SIO

Legacy Member
LOL

Eta server is opgestart, ik ga me toch maar registreren voor als het lukt :p

Santa

Legacy Member
Ju boys ik stel voor dat we voor onze volgende colony allemaal op 80:82 gaan zitten ok!

SIO

Legacy Member
eigenlijk is 80-80 water :p

80-81 is marble, 80-82 is wijn, ik zou één van die 2 aanraden

coillie

Legacy Member
verdelen over beide...
op eta zit'k weer al een stuk van sio net ook es gestart...

crackdasher

Legacy Member
op eta zit ik op Toreaos[52:47]

ma weer sulphur dus gak nie opnieuw beginne :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan