Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

warchicken

Legacy Member
Nu ik weet niet hoe of wat mogelijk is maar dat probleem ivm afstand kunt ge desnoods oplossen door meerdere 9lives allianties op te richten (alfa beta of whatever) en de macht m.a.w. ook te verspreiden. Ik vermoed dat ge op die manier wel niet al te snel in de highscores zult raken, als dat al dan niet het doel is?

k3vin

Legacy Member
Iemand die wilt ruilen tegen sulphur? Kzit op 18:43 elk materiaal is goed :p (behalve hout)

Piedro

Legacy Member
ik heb net een museum gebouwd

kan iemand mss eens wat uitleg geven over hoe dat werkt? :p

SIO

Legacy Member
iemand zoeken die ook al museum heeft en contract signen ofzoiet, en dan zijn je citizens happier, en per level museum extra contract, al denk ik dat er nog niet veel dat al gaan hebben :)

Piedro

Legacy Member
SIO zei:
iemand zoeken die ook al museum heeft en contract signen ofzoiet, en dan zijn je citizens happier, en per level museum extra contract, al denk ik dat er nog niet veel dat al gaan hebben :)

kzit op beta he, dus daar zijn ze al iets langer bezig

maar hoe weet ge of iemand een museum heeft ?

WarBlade

Legacy Member
Re@V0r zei:
ik zit blijkbaar enkel met nocturn in mijn buurt
2 eilandjes verderop, dus da valt nog goe mee :p

ATTACK ! :woohoo:

Hehe, nee hoor, ben momenteel die ene aan het aanvallen die me in het begin aanviel...

Maar euh, heeft er iemand intresse om zijn Marble tegen mijn Crystal te traden ? 1:1 ratio ? K'heb momenteel zo'n 400 Crystal... :)

stoffelke01

Legacy Member
ik ben er ook mee begonne op eclipson
kzit op 42.34 (wine eilandje)
is er iemand in de buurt die wilt trade tege iets buite hout?

Santa

Legacy Member
GRRRRR waar is de alliance naartoe? Godverdomme SIO met uw gezaag gansen dag

Santa

Legacy Member
Santa zegt:
[9LI] 9Lives
Santa zegt:
Santa Ageia [62:51]
Argon [71:58]
Leader, General, Diplomat, Home Secretary 880

:')

Santa

Legacy Member
Applicaties zal wel voor morgen zijn kben al iets aant bouwen en mn embassy is lvl1! ;p

Santa

Legacy Member
En hou er rekening mee dat iedereen voor mij zal moeten buigen enzo mkay? ;p

MagicD

Legacy Member
Als je bijvoorbeeld science aant researchen bent en die taak verloopt vanacht, maar de volgende taak in science kan je niet starten omdat de requirements niet voldaan zijn, gaat hij dan automatisch iets anders starten?

Santa

Legacy Member
MagicD zei:
Als je bijvoorbeeld science aant researchen bent en die taak verloopt vanacht, maar de volgende taak in science kan je niet starten omdat de requirements niet voldaan zijn, gaat hij dan automatisch iets anders starten?
Jups!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan