Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SIO

Legacy Member
Re@V0r zei:
sinds da ik gedreigd heb da we hem allemaal gingen aanvallen + da k zijn bootjes doen zinken heb, is em al gans de dag kalm gebleven tegen mij in feite :p
en diene van santa heeft geantwoord: ik heb geen schrik van ulder en blijft aanvallen, en hij heeft gelijk want waarom zou hij schrik hebben, niemand helpt :lol:

als de meerderheid exclusiviteit wilt geen probleem, ik aanvaard dat direct, maar dan ben ik wel naar andere alliance, enkel de kapitein hoort op een zinkend schip te blijven ;)

Burntfaceman

Legacy Member
Naam: Burntfaceman
Stad: Hellhole
Eiland: Rurryios[16:55]
Server: Epsilon

Re@V0r

Legacy Member
SIO zei:
en diene van santa heeft geantwoord: ik heb geen schrik van ulder en blijft aanvallen, en hij heeft gelijk want waarom zou hij schrik hebben, niemand helpt :lol:

als de meerderheid exclusiviteit wilt geen probleem, ik aanvaard dat direct, maar dan ben ik wel naar andere alliance, enkel de kapitein hoort op een zinkend schip te blijven ;)

als alle actieve mensen van hier er reeds inzitten en er is nog plaats over heb k daar ook geen probleem mee om anderen erin te laten... ma hoe ga je kiezen wie erin mag en wie ni? aantal plaatsen is beperkt dacht k zodus

SIO

Legacy Member
(F) Jeroen.. zegt:
ok
(F) Jeroen.. zegt:
doei

oh wat een wijze leider hebben wij toch :bow:

MagicD

Legacy Member
ik wil er nog bij :sad:
tis inderdaad een probleem dat die schepen zo duur zijn, is daar geen andere oplossig voor?
goederen sturen, of is dat ook zo duur?
of samen leggen om een leger na daar te sturen?

als daar geen ander oplossing voor is, dan is een 9lives alliance onmogelijk. Er gaan altijd leden zijn die afgezonderd liggen...

Re@V0r

Legacy Member
MagicD zei:
ik wil er nog bij :sad:
tis inderdaad een probleem dat die schepen zo duur zijn, is daar geen andere oplossig voor?
goederen sturen, of is dat ook zo duur?

per vliegtuig dan aangezien per boot te duur is?

SIO

Legacy Member
(F) Jeroen.. zegt:
ik kick je
(F) Jeroen.. zegt:
zwaaizwaai

veel geluk met de 8-jarige leider (ale het verstand van enen toch), al is het woord tiran beter toepasbaar :')

TIIMM

Legacy Member
Wie heeft wine en wil dat ruilen met mij voor Crystall/Sulpher?

1:1

Alvast bedankt!

Sylvarant

Legacy Member
Nog beter bij deze is de 9lives alliance opgeheven

Als jij Sio het allemaal beter weet dan wordt jij toch de leider....

warre

Legacy Member
gelieve dan alle goederen die ge hebt ontvangen terug te sturen naar de oorspronkelijke eigenaars :)

MagicD

Legacy Member
vraagje:
ik zet wat crystal te koop en er zijn onmiddellijk 3 schepen op weg naar mijn haven. enkel de eerste kan die amount opkopen, toch? kan ik die prijs nog aanpassen wanneer zij al vertrokken zijn? stuur ik die andere 2 die later gaan zijn beter een bericht dat ze te laat zijn?

TIIMM

Legacy Member
Kerel, ****** ... Gij zijt kinderachtig.. geef gewoon onze resources terug :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan