Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mix

Legacy Member
Gvd der valt mij hier ene altijd aan.

An army from Menelandia has attacked and pillaged your town The city. You were looted:

* Gold: 23
* Building material: 751
* Wine: 280
* Crystal glass: 127


Pfffff

Nog 4 uur en kheb embassy

Re@V0r

Legacy Member
Santa| zei:
VOor mij blijft het gelijk.


Seg ik wor hier zwaar aangevallen door ene van mn eiland die gepiqueerd is dat em ni in de alliance mocht. Die gaat echt blijven aanvallen he. Iemand ideeen? >_<

ass kicken met gans de alliance?

momenteel marble-colony aant neerpoten
dus vanavond nog mijn 100 wood & marble richting sylvarant proberen sturen en ten laatste morgenochtend apply ik om te joinen :)

MagicD

Legacy Member
Naam: uitwerpsel
Stad: pispot
Eiland: Leyvios 35:73
Server: Epsilon

Iemand nog tips om snel te groeien?
Die research gaat zo traag :sleep:

SIO

Legacy Member
Timmie zei:
Phalanxen kosten veel sulphur... sommigen hebben geen sulphur voorhanden.

koop sulphur, wie op dit moment nog geen defences heeft vraagt problemen! zijt er maar zeker van dat mensen op eilanden met sulphur de aggressieve toer opgaan momenteel, ze kunnen gewoon niet anders, hier staat er stevige defence, ik zal dan ook niet moeten klagen achteraf ;)

@Da_Luke/Sylph: what's in a name?

de naam 9LI lag gewoon vanzelfsprekend voor de hand, daar vind iedereen hier zich direct in terug. Moet dat dan exclusiviteit betekenen? 9lives zit te verspreid imo om enkel 9Livers aan te nemen, er zijn er nu al enkele die geraid worden en niemand die helpt, de alliance is op dit moment meer show als wat anders :crazy: iedereen moet met minimum 2personen van dezelfde alliance in de buurt zitten of je vraagt om troubles, dat is mijn mening ;)
ik zou echt wel eens willen weten wat jullie hierover te zeggen hebben om géén andere toe te laten behalve het (belachelijke) argument over de naam..

SIO

Legacy Member
MagicD zei:
Naam: uitwerpsel
Stad: pispot
Eiland: Leyvios 35:73
Server: Epsilon

Iemand nog tips om snel te groeien?
Die research gaat zo traag :sleep:
taverne hoog lvl houden en wijn ervoor hebben ;)

MagicD

Legacy Member
SIO zei:
ik zou echt wel eens willen weten wat jullie hierover te zeggen hebben om géén andere toe te laten behalve het (belachelijke) argument over de naam..

-nederlandstalig
-dit forum om te communiceren
-vertrouwen?
-exclusiviteit is altijd leuk
-meer plaats voor 9lives-leden

thx voor de antwoorden, maar die wine press duurt ook al zo lang
en wijn vinden is ook al niet zo makkelijk

Re@V0r

Legacy Member
ik zit blijkbaar enkel met nocturn in mijn buurt
2 eilandjes verderop, dus da valt nog goe mee :p

SIO

Legacy Member
MagicD zei:
-nederlandstalig
-dit forum om te communiceren
-vertrouwen?
-exclusiviteit is altijd leuk
-meer plaats voor 9lives-leden
en welk van bovenstaande argumenten gaat Santa/sargeo/reavor/... die momenteel onder vuur liggen helpen =)?

4boten sturen 7u verder kost 10.000 gold! wie stelt zich kandidaat? :)

Mix

Legacy Member
@ slyvarant

100 Wood en 100 marble onderweg.
Duurt ongeveer 11 uur tegen dat het bij u is.

Sylvarant

Legacy Member
SIO zei:
en welk van bovenstaande argumenten gaat Santa/sargeo/reavor/... die momenteel onder vuur liggen helpen =)?

4boten sturen 7u verder kost 10.000 gold! wie stelt zich kandidaat? :)

En als we allemaal randoms gaan uitnodigen denk je echt dat ze dan meteen santa gaan helpen? :ironic:

Santa

Legacy Member
Imo mogen er wel mensen in de alliance die het zelf vragen en echt goed zijn. Zoals bvb dieje kerel die mij nu aant aanvallen is omda em er ni in mocht.

Maar ni zelf gaan vragen "wilt ge joinen". En als er plaats te kort is voor te joinen, eerst telenetters.

Re@V0r

Legacy Member
SIO zei:
en welk van bovenstaande argumenten gaat Santa/sargeo/reavor/... die momenteel onder vuur liggen helpen =)?

4boten sturen 7u verder kost 10.000 gold! wie stelt zich kandidaat? :)

sinds da ik gedreigd heb da we hem allemaal gingen aanvallen + da k zijn bootjes doen zinken heb, is em al gans de dag kalm gebleven tegen mij in feite :p

diplomatisch aangepakt als j et mij vraagt :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan