Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Da_Luke

Legacy Member
Jullie staan mooi derdes momenteel! Knap! Ik ben momenteel eerst de puntjes op de I aan het zetten op mijn eiland... Ze vielen me iets teveel aan deze nacht :) Heb ze zelf ondertussen een bezoekje gebracht. Inkomende aanvallen zijn terug gefloten en nu een beetje bouwen aan de vrede :)

coillie

Legacy Member
Da_Luke zei:
Ik word hier op dag 2 al vollop aangevallen... Beginnersbescherming is er dus ook al niet :p

farmen kost nochthans veel geld :s
't zal pas later zijn om echt dorpen te vernietigen en plaatsen te nemen in dorpen met hoge resource prod dat het echte werk komt denk ik

greiver

Legacy Member
Ik ben nog nooit aangevallen geweest...
Nu ja mijn eigen eiland + kolonie zit ik mooi mee te donaten, dus zullen ze me wel gerust laten zeker...
Chance, want alleen maar in men capital 1 slinger staan >_>
(Use this info against me, and I will eat your cat!)

Da_Luke

Legacy Member
coillie zei:
farmen kost nochthans veel geld :s
't zal pas later zijn om echt dorpen te vernietigen en plaatsen te nemen in dorpen met hoge resource prod dat het echte werk komt denk ik

en waarom kost dit véél geld? Ik heb nu ook een aardig leger waarmee ik mijn geburen heb bezocht en zie niet in waar me dit geld kost?

coillie

Legacy Member
als je ze zet om ze te versturen dan staat erbij hoeveel ze extra kosten voor upkeep, wetende dat een leger sowiso al een pak geld kost (minder productie etc) lijkt me da een bedenkelijke strategie om nu al zwaar legers te bouwen. mijn strategie is danook licht verdedigen da maakt u nie interessant om te farmen.
daarnaast zijn er toch wel nen hoop lame losers ze. ene vanop m'n 2e eiland wil me 500 wood verkopen voor 4 goud/stuk, 'k heb wood nodig om daar de saw mill te uppen
ipv het te investeren, den idioot...

Santa

Legacy Member
Bwa een leger kan een vree goeie strategie zijn ze nu, als ge een groot leger bouwt waarmee je iedereen kan gaan farmen :)

Da_Luke

Legacy Member
Ik heb nu een legerke waar ik mijn eiland mee tot de orde wil roepen :) Thats all... en ik wist niet dat als ge u troepen der op uit stuurt ge nog ix EXTRA moet betalen... ik dacht gewoon de upkeep die in het begin is aangegeven... Heb er eigenlijk nooit op gelet... :)

Phil

Legacy Member
Iemand die wat Marble wilt traden voor Wine?

Loutzi
Epsilon
Veydios[49:25] > Philipolis

SIO

Legacy Member
ik heb paar sterke spelers op mijn eiland en daar er al 2 andere van 9LI op mijn eiland zitten zou het zeer interessant zijn denk ik als ik die ook zou mogen vragen, dus graag seintje als er plaatsen zijn voor hun ;)

Da_Luke

Legacy Member
hmm, idd, je betaalt dus voor je leger een bedrag als ze gewoon in je stad zitten en eenmaal je ze er op uitstuurt komt daar idd nog een héél stuk bij...

Da's minder en had ik nog niet gezien :)

pieta

Legacy Member
2 vraagske; als ge kolonie hebt, ge kunt dar al bepaalde zaken bouwen die ge hebt geresearched, ma zijn de dingen vb; meer happiness, of 2% minder research kosten ook daarbij? of moet ik toch ngo academy bouwen om die dinegn te researchen?

2de heeft hier wel al denk ik gestaan: als ge een palace bouwt op uw kolonie, kutn ge dan vandaaruit nog een kolonie sturen? of enkel vanuit uw main eiland? dahct van nie ma toch maar nog eens zeker checken...

Tremium

Legacy Member
Naam: Tremium
Stad: Veritas
Eiland: Kusyios [44:20]
Server: Epsilon

keer zien wat dat allemaal is se...^^

Timmie

Legacy Member
pieta zei:
2 vraagske; als ge kolonie hebt, ge kunt dar al bepaalde zaken bouwen die ge hebt geresearched, ma zijn de dingen vb; meer happiness, of 2% minder research kosten ook daarbij? of moet ik toch ngo academy bouwen om die dinegn te researchen?

2de heeft hier wel al denk ik gestaan: als ge een palace bouwt op uw kolonie, kutn ge dan vandaaruit nog een kolonie sturen? of enkel vanuit uw main eiland? dahct van nie ma toch maar nog eens zeker checken...
Dat eerste weet ik niet.

Over uw palace: alleen het palace in uw hoofdstad telt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan