Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greiver

Legacy Member
Ben men kolonie nu aant neerstampen se \o/
Wa is nu het het max aantal members in een alliance btw?

Sylvarant

Legacy Member
greiver zei:
Ben men kolonie nu aant neerstampen se \o/
Wa is nu het het max aantal members in een alliance btw?

Nu kunnen er nog 3 in en over 2 uur en 57min kunnen er 4 in :niceone:

greiver

Legacy Member
Sylvarant zei:
Nu kunnen er nog 3 in en over 2 uur en 57min kunnen er 4 in :niceone:

Hmpf, da's gene vette voor een gans forum >_>
Moogt mij nog opzij voorlopig, er zijn wsl wel andere die actiever (of langer actief) zullen zijn - hardcore game tijdperk is e bekke voorbij.

Ma houdt de resources ma.

Santa

Legacy Member
greiver zei:
Hmpf, da's gene vette voor een gans forum >_>
Moogt mij nog opzij voorlopig, er zijn wsl wel andere die actiever (of langer actief) zullen zijn - hardcore game tijdperk is e bekke voorbij.

Ma houdt de resources ma.

Pakt da er hier 25 man da spel speelt en er 20 in de alliance willen. Chill toch ;p

Nu efkes Town Hall lvl8 aant bouwen. Morgenmiddag mijn kolonie bouwen :>

Sylvarant

Legacy Member
Santa| zei:
Pakt da er hier 25 man da spel speelt en er 20 in de alliance willen. Chill toch ;p

Nu efkes Town Hall lvl8 aant bouwen. Morgenmiddag mijn kolonie bouwen :>

Santaa page 18 :woohoo:

SIO

Legacy Member
Sylvarant zei:
@Sio

Thanks ik schrok al toen ik al die negatieve reacties lag (ik wordt nog bijna emo ;))
ik word emo van dt-fouten :sad: :tongue:

ik zit op marble eiland en kan naar wijn of chrystal, wat zou het best zijn op dit moment?

Santa

Legacy Member
SIO zei:
right 2 tegenstrijdige, ben ik vet mee :D

Wine eje gans uw carriere constant nodig. Crystal is ni veel waard op de markt én ge hebt het alleen nodig voor uw academy. Easy choice imo!

warre

Legacy Member
voor uw worshop is er ook crystall glass nodig om updates aan uw mannekes en boten te doen ;)

maar ik heb mijn kolonie toch ook op een wijneiland gezet. Dat gaat er bij de dorpelingen veel te snel door als ik ze tevreden wil hounden.

SIO

Legacy Member
ge hebt het ook nodig in uw workshop om correct te zijn en momenteel is wijn ook ni zoveel waard he, vandaar men twijfels :)

Santa

Legacy Member
Nja kheb al crystal :)

Wa zouden jullie dan doen: marble of wijn? Kwas bijna zeker van wijn :p

AeroFury

Legacy Member
Heb ook dringend wijn nodig :p
Zit op een marble eiland.
Hou ook een plekje vrij voor me in de guild aub ^^
Is er nog een andere manier op je population growth te stimuleren?
Ik heb enkel een tavern, maar als mijn wijn op is dan begint mijn populatie zelfs te dalen :x

Groopy

Legacy Member
Als ge op Delta zit en ge hebt een leger, wilt ge dan aub den deze aanvallen. Diene kloot ambeteer mij nu al 2 dagen. Een leger heb ik dus ni meer.

Eruios[49:69]
# Name: Aliz Crib
# Town size: 7
# Player: a l i Send Message

Santa

Legacy Member
Zien daje genoeg wine hebt en tavern zo goed mogelijk doen! Kzit nu op 11 wine/uur!

AeroFury

Legacy Member
Santa| zei:
Zien daje genoeg wine hebt en tavern zo goed mogelijk doen! Kzit nu op 11 wine/uur!

Mja, da is het juist :p
Momenteel geen wine en daarom zoek ik dus alternatieven om mijn populatie wa happy te houden :)

Santa

Legacy Member
Zijn er niet aangezien je nog geen museum kan bouwen! ;p

Ofwel wine kopen ofwel wine traden met iemand van ons forum ofzo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan