Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
greiver zei:Ben men kolonie nu aant neerstampen se \o/
Wa is nu het het max aantal members in een alliance btw?
Sylvarant zei:Nu kunnen er nog 3 in en over 2 uur en 57min kunnen er 4 in![]()
greiver zei:Hmpf, da's gene vette voor een gans forum >_>
Moogt mij nog opzij voorlopig, er zijn wsl wel andere die actiever (of langer actief) zullen zijn - hardcore game tijdperk is e bekke voorbij.
Ma houdt de resources ma.
Santa| zei:Pakt da er hier 25 man da spel speelt en er 20 in de alliance willen. Chill toch ;p
Nu efkes Town Hall lvl8 aant bouwen. Morgenmiddag mijn kolonie bouwen :>

Sylvarant zei:Nice
Santaa kom je nog bij mij?
Ik zorg voor de leveringen booze![]()
ik word emo van dt-foutenSylvarant zei:@Sio
Thanks ik schrok al toen ik al die negatieve reacties lag (ik wordt nog bijna emo)
ad: 
SIO zei:ik word emo van dt-foutenad:
ik zit op marble eiland en kan naar wijn of chrystal, wat zou het best zijn op dit moment?
SIO zei:right 2 tegenstrijdige, ben ik vet mee![]()
Santa| zei:Zien daje genoeg wine hebt en tavern zo goed mogelijk doen! Kzit nu op 11 wine/uur!

