Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sylvarant

Legacy Member
Dat van die verplichte registratie ben ik het ook mee eens dat dat niet kan in een democratisch alliance.

Het was een impuls. Het leek mij wreed om met zijn 20en op dat forum te zitten met de 9lives logo als signature.

Ontken maar eens dat dat niet stoer is :love:

No hard feelings

protnie

Legacy Member
Sylvarant zei:
Dat van die verplichte registratie ben ik het ook mee eens dat dat niet kan in een democratisch alliance.

Het was een impuls. Het leek mij wreed om met zijn 20en op dat forum te zitten met de 9lives logo als signature.

Ontken maar eens dat dat niet stoer is :love:

No hard feelings
Zou wel stoer zijn inderdaad :p

Timmie

Legacy Member
Ik zal er wel wat toezicht op houden dat alles hier eerlijk verloopt.
Ik denk dat iedereen hier het beste voorheeft met de 9lives alliantie, dus laten we dat zo houden.

Eendracht maakt macht!

Nostradamus2000

Legacy Member
indeed timmie en zij die zich der niet aan houden worde leeg geraid, muhaahaahaa ;).

pieta

Legacy Member
we zitten pas op het begin he, moet nu ff iemand leiding nemen en we kunnen vandaar toch verder zien?
de leider moet gewoon de verschillende leden wa ingame in contact houden en vb als iemand ff moeilijk kan traden, dat hij ervoor zorgt dat het eregeld wordt dat hij nie moet wahcten om dingen te updaten...

ik wil gewoon een alliantie waar de leden mekaar steunen en nie kijken op op wa resources als het nodig is!

coillie

Legacy Member
binnen een uur of 6 ook hier foreign
heb ondertussen ook op marble island gesettled...
ons eiland heeft trouwens wood = 98/u, wine = 37/u (L 4)
op da marble is da wel wa minder precies :p

coillie

Legacy Member
en over da donaten, best eerst ne keer goe het reglement ivm pushing etc lezen voor den helft ier gebanned is...

pieta

Legacy Member
lol, alles via de game operator, dus als 50 mensen een sitter hebben, moeten die alles ontroleren ofwa?:sop: its made to fail

Sylvarant

Legacy Member
pieta zei:
lol, alles via de game operator, dus als 50 mensen een sitter hebben, moeten die alles ontroleren ofwa?:sop: its made to fail

Inderdaad zeg hoe gaan ze dat nu bijhouden?

coillie

Legacy Member
misschien hebben ze goeie logsoftware die alle problemen vanzelf uitfiltert en allert?

Sylvarant

Legacy Member
Ja alles wordt gelogged ga daar maar vanuit

Wel flauw zeg

Embassy ga ik over 3 minuten upgraden naar lvl 5 dan kunnen er dalijk in totaal nog 4 mensen in :bow:

coillie

Legacy Member
voor mensen die nie te ver zitten en die deftig wine en wood willen kunnen settlen op het dorp waar mijn main staat *tip* :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan