Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou wel stoer zijn inderdaadSylvarant zei:Dat van die verplichte registratie ben ik het ook mee eens dat dat niet kan in een democratisch alliance.
Het was een impuls. Het leek mij wreed om met zijn 20en op dat forum te zitten met de 9lives logo als signature.
Ontken maar eens dat dat niet stoer is
No hard feelings

pieta zei:lol, alles via de game operator, dus als 50 mensen een sitter hebben, moeten die alles ontroleren ofwa?its made to fail
Timmeke154 zei:Heb nu een colonie op het eiland van Pieta![]()
