Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gladz0r

Legacy Member
Heb het mailtje ingame gehad. Wat hebt ge nodig voor ge een ambassade kunt bouwen?

Santa

Legacy Member
Eje meneer Sylvarant, tis wel de bedoeling dat we een alliance maken van 9Lives members he. NIET zoveel mogelijk onbekende homos? :s

Sylvarant

Legacy Member
verplichte leesvoer:

Aan iedereen die van plan is de 9lives alliance te joinen

Registreren op het ikariam board is vanaf nu verplicht!
http://board.ikariam.org/index.php

Je vind hier veel informatie en je kunt game related vragen daar stellen en je krijgt binnen een minuut antwoord :)

Gebruik als signature het 9 lives logo :D
https://www.beyondgaming.be

Omdat alliantie grootte beperkt is willen alleen maar goede spelers ofc.. registreren is een goede stap om beter te worden :)

Nookiedog

Legacy Member
Sylvarant
Sylvarant's Avatar
Member
Geregistreerd op: 21 februari 2008

(da is dus hier op ons forum, amper 4 dagen member ^^)


http://board.ikariam.org/thread.php?threadid=5295
(Ikariam general board)


Sylvarant zei:
Ik heb bijna iedereen op epsilon een bericht gestuurd, maar ik had tussendoor iets anders onder mijn CTRL C staan dus niet iedereen heeft het bericht gehad.

Alliance is dus gemaakt. Op het ogenblik wordt die naar lvl 4 geupgraded om ervoor te zorgen dat iedereen er in kan moet die zsm worden geupgrade. Om dit mogelijk te maken vraag ik iedereen om 100 wood en 100 marble te sturen naar mijn hoofddorp Sylvarant @ Emeyos [66:35]


3 dingen da toch ma verdacht zijn

yourmama

Legacy Member
ik zal morgen de grondstoffen sturen, dan heb ik ook mijn ambasade.
kben net een kolonie aant maken op een marble eilandje, want niemand bied da hier aan op de lokale markt :p

Sylvarant

Legacy Member
Volgens mij doet de alliance het als ik zo die ranks zie

Er kunnen nu 6 mensen in dus apply zsm

pieta

Legacy Member
soz, wkil wel joinen, ma op een paar dagen tijd 1000 plaatsen gezakt door de woeker prijzen aan marble hier... drm ben ik nu ff aant sparn voro kolonie en wss kan ik die straks maken op een marble eiland en zo hopelijk terug wa stijgen...kheb gewoon gisteren niks kunne upgraden:sop: ik doe ti dus zit zoiezo al heel de dag achter pc, dus actief ben ik wel^^

crackdasher

Legacy Member
mm, just thuis en kolonie gemaakt op marble eiland, alliance wil ik wel joine, ma eerst ng espionage en foreign cultures researchen ^^

Timmie

Legacy Member
morgenvroeg join ik de alliance, vannacht is foreign cultures klaar.

Re@V0r

Legacy Member
moet eerst nog die foreign countries researchen
joinen zal dus voor ergens midden de week zijn
eerst ffkes concentreren op een wine en marble colony best :)

en der is hier constant ne peet die mij blijft aanvallen en em is van een ander eiland
chance da em nieveel meepakt
nog ene keer en kga zijn boeltje daar zelf ne keer gaan afbreken :p

SIO

Legacy Member
Re@V0r zei:
moet eerst nog die foreign countries researchen
joinen zal dus voor ergens midden de week zijn
eerst ffkes concentreren op een wine en marble colony best :)

en der is hier constant ne peet die mij blijft aanvallen en em is van een ander eiland
chance da em nieveel meepakt
nog ene keer en kga zijn boeltje daar zelf ne keer gaan afbreken :p

per level van port is er een maximum dat er maar kan meegenomen worden, dus hou uw portlevel maar laag :)

ik heb phalanxen en mee mijn marbleiland is men muur ook niet van de minste, der heeft nog niemand geprobeerd maar zou het eigenlijk wel willen, want die gaat vloeken :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan