Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sylvarant

Legacy Member
Ik heb bijna iedereen op epsilon een bericht gestuurd, maar ik had tussendoor iets anders onder mijn CTRL C staan dus niet iedereen heeft het bericht gehad.

Alliance is dus gemaakt. Op het ogenblik wordt die naar lvl 4 geupgraded om ervoor te zorgen dat iedereen er in kan moet die zsm worden geupgrade. Om dit mogelijk te maken vraag ik iedereen om 100 wood en 100 marble te sturen naar mijn hoofddorp Sylvarant @ Emeyos [66:35]

Japser

Legacy Member
ik ook ni :)
ma ik kom voorlopig ni in de ally vermits ik nog geen embassy ga bouwen , mss over een klein weekske

protnie

Legacy Member
Sylvarant zei:
Ik heb bijna iedereen op epsilon een bericht gestuurd, maar ik had tussendoor iets anders onder mijn CTRL C staan dus niet iedereen heeft het bericht gehad.

Alliance is dus gemaakt. Op het ogenblik wordt die naar lvl 4 geupgraded om ervoor te zorgen dat iedereen er in kan moet die zsm worden geupgrade. Om dit mogelijk te maken vraag ik iedereen om 100 wood en 100 marble te sturen naar mijn hoofddorp Sylvarant @ Emeyos [66:35]
Kheb ook geen bericht gehad, 100 marble kank nie sturen maar wood wel.

greiver

Legacy Member
pentiumz zei:
ik ook ni :)
ma ik kom voorlopig ni in de ally vermits ik nog geen embassy ga bouwen , mss over een klein weekske

Same here.

Heb ondertussen wel op t eindland naast mij iemand gevonden die wel altijd zijn marble wil traden tegen mijn sulph.
Wel handig, want met diene sulph kunt ge int begin niks doen...
Nu gaan voor een wine-colony en we zijn vertrokken \o/

Sylvarant

Legacy Member
Ik zie net dat ik een outbox heb :p

Dit was het bericht:

Hey 9lives leden!
De Alliance 9lives is opgericht. Op het ogenblik wordt de embassy geupgrade naar lvl 4.
Op het moment is er nog op de Epsilon server een joinbug. Maar deze wordt snel opgelost.
Om ervoor te zorgen dat iedereen erin kan moet de Embassy geupgrade worden. Ik vraag dan ook iedereen om een kleine bijdrage van 100 wood en 100 marble. Deze grondstoffen worden gebruikt voor het versnellen van het upgrade proces.
Om te kunnen joinen heb je ook een lvl 1 Embassy nodig. Maak deze dan ook zsm ;)
Verder zijn er nog 3 functies voor in de alliance: Generaal, Diplomaat en nog eentje :p
Over wie deze functie krijgt/wilt moet nog overleg over komen. Mij lijkt het een logische stap om diegene die veel contribute aan de alliance een belangrijke functie te geven :)
I will keep you updated!
Tsubasa

Santa

Legacy Member
Kwil geen Generaal of Diplomaat ofzo zijn, want als er war komt gaan die als eerste aangevallen worden :D

En de contribution zal ik morgenvroeg zeker sturen, momenteel heb ik nog niet genoeg marble!

Sylvarant

Legacy Member
Santa| zei:
Kwil geen Generaal of Diplomaat ofzo zijn, want als er war komt gaan die als eerste aangevallen worden :D

En de contribution zal ik morgenvroeg zeker sturen, momenteel heb ik nog niet genoeg marble!

LOL

Anyway wij gaan zeker ownen.. Dit spel is net nieuw (lees: net vertaald vanuit het duits) dus iedereen is nog redelijk newbie denk ik.

Zowieso wordt iedereen die in de alliance Sim City speelt geboot :rofl:

warre

Legacy Member
kolonie is hier ook in de maak, ga ik eindelijk van mijn voortdurend wijntekort vanaf geraken.

greiver

Legacy Member
Ah blijkbaar bericht toch gehad, ship is onderweg, komen aan binnen 3h 1m 15s.

Sylvarant

Legacy Member
greiver zei:
Ah blijkbaar bericht toch gehad, ship is onderweg, komen aan binnen 3h 1m 15s.

Ben jij trouwens Griever op 9lives? Of ben je een clone?

Ik heb met jou ATITD gespeeld ^^

Timmie

Legacy Member
Ik zal straks 100 marble en 100 wood sturen.

Dadelijk eens een wijnkolonie stichten.

Ik zit hier met 20 000 gold, en er staat nog veel marble op de markt :p
Verkoopt precies als zoete broodjes!

De ambassade is iets voor vanavond.

greiver

Legacy Member
Sylvarant zei:
Ben jij trouwens Griever op 9lives? Of ben je een clone?

Ik heb met jou ATITD gespeeld ^^

Correct! (enfin denk ik toch, heb ooit wel ATITD gedaan, en nickname is normaal gezien altijd Griever, ja)
Maar "Griever" was ooit geband geweest.
Daarna was "grievie" mijn account -wsl gaat ge die bedoelen- , maar dat pwd ben ik kwijt, en het email adres waar k mee geregistreerd was, bestaat niet meer >_>

stvw

Legacy Member
Gamma

Naam: Jelle
Stad: Antverpia
Eiland: Maubios (78:54)

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Deneios[36:34]

Naam: Warre
Stad: Mighty Mouse
Eiland: Kagios[54:35]

------------------

Delta

Naam: Groopy
Stad: Couillon Inc
Eiland: Trozios[50:68]

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Cheadios[50:24]

-----------------

Zeta


Naam: pieta
stad Pietatolis
eiland:Pycios[46:34]

-----------------

Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Griever
Stad: Sconce
Eiland: Whehiios[74:34]

Naam: reav
Stad: Anchorage
Eiland: Haytios[81:53]

Naam: Kartask
Stad: kartazan
Eiland: Gewios[50:72]

Naam: Virox
Stad: Smosnie
Eiland: Ryneos[58:70]

Naam: Santa
Stad: Aegeia
Eiland: Honyos [62:51]

Naam: Papam
Stad: Papstida
Eiland: Emoios [48:71]

Naam: MrProim
Stad: Proimville
Eiland: Risietia [50:63]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Zaroios[53:40]

Naam: Xargon
Stad: Benoit-town
Eiland: Doudios[14:43]

Naam: Spirith
Stad: Orville
Eiland: Awitia[38:70]

Naam: Ariadne
Stad: Atalanta
Eiland: Gaylios [27:76]

Naam: Mix
Stad: The City
Eiland: Ingatia [33:45]

Naam: Nocturn
Stad: Atlantis
Eiland: Ackeytia [81:60]

Naam: Derfel
Stad: Aeolus
Eiland: Moudios[41:87]

Naam: StVW
Stad: Azerion
Eiland: Dareytia[22:72]


Ik zit blijkbaar totaal verkeerd op een Sulphur eiland dus zal me maar gaan concentreren op het aanvallen van marble steden zeker :sad:

Of wilt er iemand traden emt mij? :)

Nookiedog

Legacy Member
Gamma

Naam: Jelle
Stad: Antverpia
Eiland: Maubios (78:54)

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Deneios[36:34]

Naam: Warre
Stad: Mighty Mouse
Eiland: Kagios[54:35]

------------------

Delta

Naam: Groopy
Stad: Couillon Inc
Eiland: Trozios[50:68]

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Cheadios[50:24]

-----------------

Zeta


Naam: pieta
stad Pietatolis
eiland:Pycios[46:34]

-----------------

Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:Nookiedog
Stad: Nookiedog
Eiland: Kehios[49:34]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Griever
Stad: Sconce
Eiland: Whehiios[74:34]

Naam: reav
Stad: Anchorage
Eiland: Haytios[81:53]

Naam: Kartask
Stad: kartazan
Eiland: Gewios[50:72]

Naam: Virox
Stad: Smosnie
Eiland: Ryneos[58:70]

Naam: Santa
Stad: Aegeia
Eiland: Honyos [62:51]

Naam: Papam
Stad: Papstida
Eiland: Emoios [48:71]

Naam: MrProim
Stad: Proimville
Eiland: Risietia [50:63]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Zaroios[53:40]

Naam: Xargon
Stad: Benoit-town
Eiland: Doudios[14:43]

Naam: Spirith
Stad: Orville
Eiland: Awitia[38:70]

Naam: Ariadne
Stad: Atalanta
Eiland: Gaylios [27:76]

Naam: Mix
Stad: The City
Eiland: Ingatia [33:45]

Naam: Nocturn
Stad: Atlantis
Eiland: Ackeytia [81:60]

Naam: Derfel
Stad: Aeolus
Eiland: Moudios[41:87]

Naam: StVW
Stad: Azerion
Eiland: Dareytia[22:72]

Phil

Legacy Member
Gamma

Naam: Jelle
Stad: Antverpia
Eiland: Maubios (78:54)

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Deneios[36:34]

Naam: Warre
Stad: Mighty Mouse
Eiland: Kagios[54:35]

------------------

Delta

Naam: Groopy
Stad: Couillon Inc
Eiland: Trozios[50:68]

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Cheadios[50:24]

-----------------

Zeta


Naam: pieta
stad Pietatolis
eiland:Pycios[46:34]

-----------------

Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:Nookiedog
Stad: Nookiedog
Eiland: Kehios[49:34]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Griever
Stad: Sconce
Eiland: Whehiios[74:34]

Naam: reav
Stad: Anchorage
Eiland: Haytios[81:53]

Naam: Kartask
Stad: kartazan
Eiland: Gewios[50:72]

Naam: Virox
Stad: Smosnie
Eiland: Ryneos[58:70]

Naam: Santa
Stad: Aegeia
Eiland: Honyos [62:51]

Naam: Papam
Stad: Papstida
Eiland: Emoios [48:71]

Naam: MrProim
Stad: Proimville
Eiland: Risietia [50:63]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Zaroios[53:40]

Naam: Xargon
Stad: Benoit-town
Eiland: Doudios[14:43]

Naam: Spirith
Stad: Orville
Eiland: Awitia[38:70]

Naam: Ariadne
Stad: Atalanta
Eiland: Gaylios [27:76]

Naam: Mix
Stad: The City
Eiland: Ingatia [33:45]

Naam: Nocturn
Stad: Atlantis
Eiland: Ackeytia [81:60]

Naam: Derfel
Stad: Aeolus
Eiland: Moudios[41:87]

Naam: StVW
Stad: Azerion
Eiland: Dareytia[22:72]

Naam: Loutzi
Stad: Philipolis
Eiland: Veydios[49:25]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan