Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coillie

Legacy Member
ja sioke zo ver was'k ook al hé vriend, 'k vraag me alleen af... hoe krijgde nu een gebouw afgewerkt da 69686D 14h nodig heeft (embassy) 'k vind da bikke bizar, vandaar m'n vraag of er buildings zijn die da inkorten die tijden miss ofzo...

coillie

Legacy Member
trouwens 400 marble binnen gekregen 'k had een bod gedaan van 15/st

Japser

Legacy Member
Nu juist toch gezien,
Da ge best op een wine / marble eiland zit ze voor te beginnen :)
Op een wine eiland zwemt ge int goud als ge het goe aanpakt vermits ge keiveel inwoners kunt hebben en als ge dan nog marble kunt traden...

Re@V0r

Legacy Member
kbegin toch sterk te denken om een basisleger op poten te zetten...
das nu al de 2e keer da k aangevallen word :angry:

crackdasher

Legacy Member
Goud: 11995 :D

nu ben ik ook ant twijfelen tussen een wijn en een marble eiland (kzit nu op sulphur)

en kheb al kleine huisjes bijgekrege in mn stad ^^ en bankjes enzo :cool:

Santa

Legacy Member
crackdasher zei:
Goud: 11995 :D

nu ben ik ook ant twijfelen tussen een wijn en een marble eiland (kzit nu op sulphur)

en kheb al kleine huisjes bijgekrege in mn stad ^^ en bankjes enzo :cool:

Ik ook op allebei :p

Ariadne

Legacy Member
Hey
'k heb een vraagje. Op mijn eiland is er dus niemand die hout wil doneren. Zijn er enkele vrijwilligers van jullie die wat hout kunnen missen zodat ik kan doneren? Ik kan jullie wel wat geld of terug schenken. Maar op mijn eentje gaat het echt niet vooruit amper hout om een huis te bouwen.
Locatie: Atalanta[27:76]

Aiadne

Ariadne

Legacy Member
pentiumz zei:
gewoon allemaal IGM sturen
en anders opnieuw beginnen :)

heb ik al gedaan. Der zijn er een paar die actief zijn want hun dorpen zijn geleveld. 'k hoop dat ze't ook rap door hebben dat et zo nie verder kan.

Japser

Legacy Member
ik heb ook in die IGM gezet hoe ze moeten donaten en waarom ze da moeten doen :)

Japser

Legacy Member
coillie zei:
ja sioke zo ver was'k ook al hé vriend, 'k vraag me alleen af... hoe krijgde nu een gebouw afgewerkt da 69686D 14h nodig heeft (embassy) 'k vind da bikke bizar, vandaar m'n vraag of er buildings zijn die da inkorten die tijden miss ofzo...

ge kunt research doen da het korter wordt :)

Sylvarant

Legacy Member
Re@V0r zei:
kbegin toch sterk te denken om een basisleger op poten te zetten...
das nu al de 2e keer da k aangevallen word :angry:

Als je veel donate vallen ze je niet meer aan :p

Sylvarant

Legacy Member
_DM_ zei:
Hoe moet je lid worden van die alliantie ? :p

Dat kan denk ik in de volgende update. Bug moet gefixed worden

Zorg er alvast voor dat je een Embassy hebt staan :)

Bosvos

Legacy Member
ben pas begonnen zonet...maar is de sfeer ook zo vijandig als in travian? weet niet of ik eerst aan een leger werk of zou ik me concentreren op de algemene ontwikkeling?

Ariadne

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ben pas begonnen zonet...maar is de sfeer ook zo vijandig als in travian? weet niet of ik eerst aan een leger werk of zou ik me concentreren op de algemene ontwikkeling?
ik heb nog niets gemerkt van vijandige sfeer. Als ge goed trade en donate zullen die op je eiland niet rap lastig vallen. Vanuit andere eiland is er geen garantie.

SIO

Legacy Member
bedankt voor de message Sylvarant, maar 3 kleine opmerkingen:
- je zegt om wood en marble te donaten, de president krijgt toch meer resources?
- in míjn ogen moeten de meest geschikte/actiefste kandidaten de andere rollen invullen en niet zij die meest donaten, je geeft nogal een verkeerd signaal vind ik :)

ikzelf ben ink aan het onderzoeken momenteel, en erna zal ik voor foreign cultures gaan zodat ik officieel lid kan worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan