Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pentiumz zei:ik ben nog nooit aangevallen ^^
gewoon donaten en toffe IGM sturen naar al u buren

Re@V0r zei:tis mijne buur ni, em komt van ergens anders
nja... upgraden en warship bouwen of laag houden om de schade te beperken
vanaf welk level kunt ge een warship bouwen precies?
kben toch aant overwegen eventueel om 5-10 slingers in men stad te huisvesten ook ter bescherming ma kweenie als da zoveel zal uithalen dan
efkes herhalen voor het genegeerd wordt blijkbaar, en ook uw solo-beslissing om iedereen verplicht te laten registeren is niet echt blijk van goed leiderschapSIO zei:bedankt voor de message Sylvarant, maar 3 kleine opmerkingen:
- je zegt om wood en marble te donaten, de president krijgt toch meer resources?
- in míjn ogen moeten de meest geschikte/actiefste kandidaten de andere rollen invullen en niet zij die meest donaten, je geeft nogal een verkeerd signaal vind ik
ikzelf ben ink aan het onderzoeken momenteel, en erna zal ik voor foreign cultures gaan zodat ik officieel lid kan worden
in míjn ogen moeten de meest geschikte/actiefste kandidaten de andere rollen invullen en niet zij die meest donaten, je geeft nogal een verkeerd signaal vind ik
en ook uw solo-beslissing om iedereen verplicht te laten registeren is niet echt blijk van goed leiderschap
Was nogal enthousiast dat de alliance bug gefixed was.Sylvarant zei:Nee de Leader krijgt geen bonus resources (zie link)
http://i32.tinypic.com/2a0nvqa.jpg
Tis toch maar een spelleke heh :naughty:

stvw zei:Der sta int kei groot
"The Gods GIVE THE LEADER RESOURCES for every member"
... man liegen ook alTis toch maar een spelleke heh :naughty:
Laat maar een mod van hier leader zijn dan die hier tenminste al een paar jaar zit, Timmie bv die heeft ook al een embassy!
Daar ga ik dan wel bij![]()
)
waren goede tijden met Eden, Dahmer, Kenny en Dekadez zijn smiter -.- En nog iemand met een franse nickname was pro met barb maar weet zijn naam niet meer
Dusja ik ben het de enige echte
(Ik was het die de skelliemancer van poochie killde
)