Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Japser

Legacy Member
ik ben nog nooit aangevallen ^^
gewoon donaten en toffe IGM sturen naar al u buren

Re@V0r

Legacy Member
pentiumz zei:
ik ben nog nooit aangevallen ^^
gewoon donaten en toffe IGM sturen naar al u buren

tis mijne buur ni, em komt van ergens anders
nja... upgraden en warship bouwen of laag houden om de schade te beperken :confused:
vanaf welk level kunt ge een warship bouwen precies?

kben toch aant overwegen eventueel om 5-10 slingers in men stad te huisvesten ook ter bescherming ma kweenie als da zoveel zal uithalen dan

Japser

Legacy Member
Re@V0r zei:
tis mijne buur ni, em komt van ergens anders
nja... upgraden en warship bouwen of laag houden om de schade te beperken :confused:
vanaf welk level kunt ge een warship bouwen precies?

kben toch aant overwegen eventueel om 5-10 slingers in men stad te huisvesten ook ter bescherming ma kweenie als da zoveel zal uithalen dan

same me ne muur , zal em toch wel ni teveel afkomen gok ik

SIO

Legacy Member
shipyard =/= trading port he

dus warships maken gaat perfect terwijl ge trading port laag houdt :)

Re@V0r

Legacy Member
cava dan :)
trading port is nog maar level 1 dusja :)
wa is best volgens jullie? ram-ship of ballista-ship om mezelf te beschermen vanuit andere eilanden

SIO

Legacy Member
kunt stats van die schepen bekijken in F.A.Q. linksboven he, ballista is sterker maar ramschip is dan weer wat sneller..

Japser

Legacy Member
pff goud word pas om de zoveel tijd bijgewerkt ,
had dringend goud nodig dus niemand werkt meer ...
1100 goud per uur nu :)
ma da update ni direct :( dus moe ik wachten voordak mijn colony kan zetten en elke seconde telt toch wel :D

SIO

Legacy Member
SIO zei:
bedankt voor de message Sylvarant, maar 3 kleine opmerkingen:
- je zegt om wood en marble te donaten, de president krijgt toch meer resources?
- in míjn ogen moeten de meest geschikte/actiefste kandidaten de andere rollen invullen en niet zij die meest donaten, je geeft nogal een verkeerd signaal vind ik :)

ikzelf ben ink aan het onderzoeken momenteel, en erna zal ik voor foreign cultures gaan zodat ik officieel lid kan worden
efkes herhalen voor het genegeerd wordt blijkbaar, en ook uw solo-beslissing om iedereen verplicht te laten registeren is niet echt blijk van goed leiderschap

Re@V0r

Legacy Member
ksnap et nut daarvan ook ni eigenlijk
waarom verplicht daar registreren terwijl we een alliance van hieruit zijn?
vragen kunt ge toch ook hier stellen en op die manier blijft het binnen de alliance

*edit*
wa houden die functies van generaal, diplomaat en da ander feitelijk in?
kwestie dat de mensen die zich daarvoor eventueel kandidaat zouden willen stellen weten wa er dan van hen verwacht zou worden?

Re@V0r

Legacy Member
okaaay that does it... dien putain is daar nu weer om mij aan te vallen :angry:

Sylvarant

Legacy Member
Ik vroeg iedereen vriendelijk om wat bij te dragen voor het versnellen van het uitbreiden van de embassy. Er kunnen nu 6 mensen in en aangezien dit spel toch
wel door veel mensen gespeeld wordt lijkt mij uitbreiden van de embassy prioriteit nummer 1

Nee de Leader krijgt geen bonus resources (zie link)
http://i32.tinypic.com/2a0nvqa.jpg

in míjn ogen moeten de meest geschikte/actiefste kandidaten de andere rollen invullen en niet zij die meest donaten, je geeft nogal een verkeerd signaal vind ik

Tuurlijk maar je zegt het zelf al geschikste/actiefste.. Bovendien heb ik in de pm verteld dat dit alleen een idee was en dat er nog overleg moest plaatsvinden.

en ook uw solo-beslissing om iedereen verplicht te laten registeren is niet echt blijk van goed leiderschap

Hier ben ik het wel met je eens, maar dit was meer een impulsief iets :$ Was nogal enthousiast dat de alliance bug gefixed was.

Verder proef ik veel verbitterdheid.. Net alsof dit allemaal eigenbelang is? Ik vind dit speel zeer leuk (en verslavend) Ik heb het beste voor met de alliance.
Daar is het toch waar het allemaal om draait?

stvw

Legacy Member
Sylvarant zei:
Nee de Leader krijgt geen bonus resources (zie link)
http://i32.tinypic.com/2a0nvqa.jpg

Der sta int kei groot
"The Gods GIVE THE LEADER RESOURCES for every member"

... man liegen ook al :wtf: Tis toch maar een spelleke heh :naughty:

Laat maar een mod van hier leader zijn dan die hier tenminste al een paar jaar zit, Timmie bv die heeft ook al een embassy!

Daar ga ik dan wel bij :sop:

Re@V0r

Legacy Member
lol
ma worden die resources dan ni automatisch verdeeld onder de leden?

SIO

Legacy Member
ofcourse, en ik denk dat je de geschikte leider bent, alleen moest ik effe op je vingers tikken. Ik begrijp nu bvb dat je resources wou omdat je embassy wou uitbreiden omdat ze blijkbaar beperkt is in members, zonder uitleg kan ik dat niet weten he ;)

leg die screen es uit btw, snap hem niet echt, is het niet zo dat nu nookie lid is jij die resources die daar staan extra krijgt? ik baseer me op de F.A.Q. :

Leader

* Receives a small amount of bonus resources every day, dependent on the number and strength of the individual alliance members.
* Can change the name and tag of the alliance.
* Can assign the important posts (diplomat, general and interior minister)
* Can disband the alliance.
* Can appoint a new leader, provided they have enough free diplomat points to assume leadership of the alliance
die resources lijken me handig voor de uitbreiding bvb

ik ben wel akkoord dat er snel meerdere members moeten zijn omdat ze dan direct minder geneigd zullen zijn om ons aan te vallen.

Ik heb enkele actieve buren op mijn eiland, mogen die dan uitgenodigd worden of niet?

Re@V0r

Legacy Member
tbeste zou dan zijn veronderstel ik dat die resources da em krijgt gebruikt worden voor de alliance zelf idd :)

Santa

Legacy Member
Ni allemaal kappen op Sylvarant. Ik ken AfterShock nog van op Diablo II, als et em is. Nog bien kerel.

We managen die alliance toch samen aja, met paar superactieve members aan het hoofd (en Sylvarant is toch de alleractiefste precies)!

virox

Legacy Member
Geen ruzie maken é.
Als er beslissingen moeten genomen worden liefst gewoon eerst hier bespreken, minder actieve spelers hebben ook recht op een stem. Tijd zal wel aantonen wie de actiefste spelers zullen worden.

Santa

Legacy Member
Wat mij betreft wil ik gewoon zeggen;

- Met een alliance van rond de 20 man zal je als chef dagelijks véél goederen binnenkrijgen. Extra donaties vragen, zal dus wel degelijke verantwoording vereisen (toch voor mijn bijdrage dan).

- Geen verplichtingen zoals extra registraties of dergelijke

- Misbruik van machtspositie zal afgestraft worden met collectief offensief van de bezoekers van het Hattrickforum.


Maar Sylvarant heeft mijn volste vertrouwen momenteel!

Sylvarant

Legacy Member
stvw zei:
Der sta int kei groot
"The Gods GIVE THE LEADER RESOURCES for every member"

... man liegen ook al :wtf: Tis toch maar een spelleke heh :naughty:

Laat maar een mod van hier leader zijn dan die hier tenminste al een paar jaar zit, Timmie bv die heeft ook al een embassy!

Daar ga ik dan wel bij :sop:

allereerst Take a chill pill voordat u deze reply leest

Er staat idd op dat screen "The Gods GIVE THE LEADER RESOURCES for every member"

Wat ik bij het maken van dat screen dacht is dat iedere member dat automatisch krijgt. Zie je mijn naam staat er niet bij, bij de mensen die grondstoffen krijgen. Daaruit trok ik mijn conclusies. No more no less..

@Sio

Thanks ik schrok al toen ik al die negatieve reacties lag (ik wordt nog bijna emo ;))

@Santaa

:hug:
Nothing beats old school diablo :) waren goede tijden met Eden, Dahmer, Kenny en Dekadez zijn smiter -.- En nog iemand met een franse nickname was pro met barb maar weet zijn naam niet meer :p Dusja ik ben het de enige echte ;) (Ik was het die de skelliemancer van poochie killde :p)

Ontopic: Het enige wat ik wil is dat de 9lives alliantie nummer 1 wordt. Ik geloof ook dat dat gaat lukken aangezien we een redelijk goede band hebben op die paar negatieve posts na. Een alliantie kan alleen nummer 1 worden alles
de communicatie goed is en iedereen inbreng heeft. Mocht het toch zo zijn dat ik bonus resources oid krijg dan gaat die natuurlijk voor de uitbreiden van de embassy

Okay nu mag het wel weer wat vrolijker hoor :$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan