Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coillie

Legacy Member
waar zit gij ergens, 'k zie u psies nie staan in de lijst en ge kunt ook nie klikken via de ranking
jammer :s

edit: ik kan ook joinen binne 45 min, embassy is aan't bouwen

Santa

Legacy Member
Ja nu ziek et!

EDIT: kzal et u om 13:42 sturen (dan emmek ne free boat), want kmoet colonisen. Kzal u wa intrest bijsturen voor de vertraging.

coillie

Legacy Member
coillie2 Aegeia
( Santa ) 1 Transport 0:33 Uhr 27.02. 13:42 Uhr 27.02.

'k heb gisteren trouwens 2 phalanx gekocht, god weet waar zijn die naartoe? nie in battle reports en nie bij vrije soldiers... iemand een idee? :D

Santa

Legacy Member
coillie zei:
coillie2 Aegeia
( Santa ) 1 Transport 0:33 Uhr 27.02. 13:42 Uhr 27.02.

'k heb gisteren trouwens 2 phalanx gekocht, god weet waar zijn die naartoe? nie in battle reports en nie bij vrije soldiers... iemand een idee? :D

Drukt keer op "Troops stationed in town" he. Als ze er ni zijn zijn ze dood :D

coillie

Legacy Member
en da zie ik waar?
als'k op fire units klik dan zie'k niks, maar er staat ne combat on the way in m'n reports
'k heb ze nie verstuurd ofzo, ofwel is't ne bug, 't is ene waar ik mee trade staan trades ook in die military transacties?

yourmama

Legacy Member
kank binnen dik uurke ook bij de alliantie ? ^^
dan is mijn ambasade af, wat moet ik naar wie sturen dan van grondstoffen ? en als er iemand glass nodig heeft laat maar weten :p

coillie

Legacy Member
al gevonde, staan gene tussen

ze zijn dus zwaar verdwenen, noobers, door gebrek aan sulphur voor de moment dan maar paar slingers gemaakt om te defenden...

SIO

Legacy Member
staat er nen battle int rood, dan zijn ze daar in gestorven, if not so: join the club, al zeker 5swordsmen verdwenen hier :niceone:

coillie

Legacy Member
nee in ne battle staat altijd 0
ofwel heb ik per accident op dismiss geklikt, dan zijn ze ook weg zeker?
enfin 'k betwijfel da wel sterk ... maar ge weet nooit, anders zijn ze effectief gewoon verdwenen

coillie

Legacy Member
vraagje over palace
als'k nu ene bouw in m'n 2e dorp, kan ik dan van daaruit terug een dorp founden? of moet'm gelijk waar naar L2 (wat mij het meest logische lijkt)

Sylvarant

Legacy Member
coillie zei:
vraagje over palace
als'k nu ene bouw in m'n 2e dorp, kan ik dan van daaruit terug een dorp founden? of moet'm gelijk waar naar L2 (wat mij het meest logische lijkt)

Alleen je hoofd palace kan colonies founden dus een palace in je colonies is alleen voor de stylepoints :p

coillie

Legacy Member
'k weet wel nog nie hoe ge de building times naar beneden trekt :s de mijne zijn nog altijd de normale uit de faq :s pokketraag dus 5u bij de meeste dinges voor een levelke bij ofzo :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan