Archief - [HL2] PC Gameplay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wid@ker

Legacy Member
€5 als ge zonder CD of DVD of zo pakt mss, maar als je de coole dingen (PCGP TV ---> daar staat wrs een movie van een halfuur of langer op over HL2) dan moet je de DVD editie nemen. Die kost iets van een €8.60 als ik mij niet vergis (ik weet het niet zo goed, want ik heb een abonnement :D)

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
killgore zei:
vragenrubriek krijgde idd geen reply :p (normaal gezien), das voor die lezersbrieven int begin van de pcgp :p.

:doh: myyyy mistake :)

mja kwas gehaast enzo ge weet wel :)
morgenavend dus nogis maile :scream:

MrSik

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
lets hype

absoluut geslaagd maar *mp is de grootste verrassing"

volgens mij is dat inderdaad een dikke verassing. Ik heb deze nacht in een visioen gezien dat er gene mp half-life 2 is en dat er alleen maar counterstrike source bijzit

I have seen the future, it is my destiny to protect mankind

:unsure:

kSeon?

Legacy Member
Wid@ker zei:
€5 als ge zonder CD of DVD of zo pakt mss, maar als je de coole dingen (PCGP TV ---> daar staat wrs een movie van een halfuur of langer op over HL2) dan moet je de DVD editie nemen. Die kost iets van een €8.60 als ik mij niet vergis (ik weet het niet zo goed, want ik heb een abonnement :D)


als ik mij niet mis is dvd edition abo's only

MrSik

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ge bedoelt nachtmerrie zeker :p

never doubt my psyhic powers, wat krijg ik van u als ik gelijk heb uiteindelijk ? :crazy:
Look in my eye, it displays the future

Holy Paladin

Legacy Member
sorry kerel kvind et nie grappig meer, tis genoeg gezegd en tis bs

:sleep:

MrSik

Legacy Member
Holy Paladin zei:
sorry kerel kvind et nie grappig meer, tis genoeg gezegd en tis bs

:sleep:

time will tell, sooner or later, time will tell *insert evil laugh here*

:ironic:

neema, serieus, ik kom respect innen als dat bekend wordt gemaakt :unsure:

LaCucaracha

Legacy Member
Voor alle duidelijkheid, half life 1 was NIET het spel dat de hoogste score heeft gekrege
in pcgameplay 30 ofzo werd blade runner besproke en da spel kreeg 95%:p
mah kom, kben een pietje precies, i know :D
ma er staat: schokkend nieuws, dus mss..... valt het spel wel tege! ahaaa

Z!zZ

Legacy Member
Wat zou pc gameplay bedoelen met; "schokkend nieuws" ?

Maakt me wel hééél nieuwsgierig

Z!zZ

Legacy Member
Jammer ? Gelukkig zou ik zeggen, kunde rustig een reviewke lezen zonder 50 keer gespoiled te zijn .....idd , die zouden apart op dvd komen / ist zelfde

Z!zZ

Legacy Member
fragdude zei:
never doubt my psyhic powers, wat krijg ik van u als ik gelijk heb uiteindelijk ? :crazy:
Look in my eye, it displays the future


Je zegt dat de wereld word gedomineerd door geeks in de future .....freak! Ik ben bang van u, ik krijg kippevel als ik naar dat oog kijk

Ban de freaks ! !

LaCucaracha

Legacy Member
kvraag mij idd ook wel af wa ze me da "schokkend nieuws" bedoele
hier een mogelijke theorie:

Half Life 2 is al laaang goud gegaan en ligt op 30 september wereldwijd in de winkel, dit als symbool, dat da leak hen ni klein heeft gekrege, en zo net 1 jaar vertraging staat ook altijd beter
zou dat niet cool zijn?
natuurlijk, das ni echt "schokkend", maja mss wil pcgameplay haar lezers wel opt verkeerde been zette...

Z!zZ

Legacy Member
mja, maar dat zou op 5 oktober dan geen nieuws meer zijn....tog ? :)

Mss geven ze gwn een hint....dan zou da wel kunne / me hopes

mss, blabla, iets over half life 3, of gaat valve stoppen ? , of mss direct hl3 bij den 2 ? :d anywayz, ik spoel ff voort naar 5 october

mabukay

Legacy Member
LaCucaracha zei:
kvraag mij idd ook wel af wa ze me da "schokkend nieuws" bedoele
hier een mogelijke theorie:

Half Life 2 is al laaang goud gegaan en ligt op 30 september wereldwijd in de winkel, dit als symbool, dat da leak hen ni klein heeft gekrege, en zo net 1 jaar vertraging staat ook altijd beter
zou dat niet cool zijn?
natuurlijk, das ni echt "schokkend", maja mss wil pcgameplay haar lezers wel opt verkeerde been zette...
Ja maar het kan evengoed gaan over de multiplayer waar nog niets over bekend is he...

Slaanesh

Legacy Member
Volgens mij is het spel erg zalig zoals verwacht, maar is hun FPS specialist erin geslaagd om het spel op een uurtje of 10 uit te spelen. Dat zou idd vrij schokkend nieuws zijn vind ik persoonlijk.

Darth-Falcon

Legacy Member
LaCucaracha zei:
kvraag mij idd ook wel af wa ze me da "schokkend nieuws" bedoele
hier een mogelijke theorie:

Half Life 2 is al laaang goud gegaan en ligt op 30 september wereldwijd in de winkel, dit als symbool, dat da leak hen ni klein heeft gekrege, en zo net 1 jaar vertraging staat ook altijd beter
zou dat niet cool zijn?
natuurlijk, das ni echt "schokkend", maja mss wil pcgameplay haar lezers wel opt verkeerde been zette...

op de site van pcgp staat ondertussen dat de 50 screenshots en den trialer niet op de dvd zullen staan op vraag van valve, om niet te veel spoilers weg te geven voor het spel uitkomt, dus het komt zowiezo uit na 5 oktober, ik gok tussen 5 en 8 oktober, de reden dat de nieuwe PCGP later dan normaal uitkomt is trouwens een NDA van valve tot 5 oktober
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan