Archief - [HL2] PC Gameplay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamblor

Legacy Member
Ik ben er zeker van dat het onmogelijk is dat HL² een score onder de 90 gaat hebben.
Dit wordt zeker een topper, we zijn weer zoet voor een eeuw :p ;)

Holy Paladin

Legacy Member
der zijn nog games die 94 halen ze :p
starcraft ook denk ik, ma kweet natuurlijk nie alles vanbuiten he


Unlimited4s zei:
het verbaast me ni echt, pcgameplay en valve zijn namelijk dikke vriendjes
:ironic:

DaFreak

Legacy Member
btw nog wa extra info. bron: http://www.halflife-2.nl/

Nadat ik zag dat de PC Gameplay een review zou hebben van Half-Life 2, besloot ik direct te mailen, met de vraag of het 100% zeker was. Vanochtend kreeg ik een mailtje terug, met zeer goed nieuws!

Uiteraard is dat al 100% zeker, anders zouden we onze cover niet
online zetten.

Wij hebben het spel van voor tot achter doorgespeeld en de review
is ondertussen ook al afgewerkt: 8 pagina's met een 40-tal
(uiteraard unieke, want we hebben ze zelf genomen) screenshots...

Voor meer info moet ik je naar het oktober nummer zelf verwijzen...

Een 8 pagina tellende Half-Life 2 review die 100% vast staat! En alsof dat nog niet genoeg is krijgen we er ook nog 40 tal unieke screenshots bij! Kom maar op met die mag!


8 pagina's whoo hoo :D

gamblor

Legacy Member
Voila ... HL² is er ... *snik snok* na al die tijden wachten, het is er !!! :cry:
Nu nog iemand proberen de score te weten te komen :p

Alexis

Legacy Member
Our friends at HalfLife-2.nl, has reported that Belgian/Dutch PC Gameplay Magazine will, in their issue out on October 5th, be reviewing Half-Life 2.

According to the news post at HalfLife-2.nl, the magazine says they have played through the full game and will be releasing a full review with 50 brand new screenshots.

Once again, this shows that the game is getting ever closer, and soon we'll be able to find out if the long wait has been worth it.

We'll keep you posted on any further developments.

Thanks to our forum member Xrenity for posting the information in this forum thread.

wolfen

Legacy Member
wat heeft D loves gene gedaan ? :$ sry snap het niet ...

maar woehoeee ' funny dansje 1 2 3 tsja tsja tsja ' half life 2 komt eraan

Insano

Legacy Member
Deze thread start met de aankondiging dat PC Gameplay een review heeft van Half-Life 2 en na 3 threads (waarna zelfs nóg nieuwere info is vrijgekomen) post hij gewoon exact hetzelfde opnieuw, maar in het engels (post van HL.net).

L@TrO

Legacy Member
zalig :) en als ze 8 pagina's aan een review spenderen moet het echt wel goed zijn he :woot: . Als et 5 oct is spurt ik 's morgends naar de krantenwinkel

Insano

Legacy Member
Ik zie het al voor mij:
  • Meest gespeelde SP games: Half-Life 2 en Half-Life: Source
  • Meest gespeelde MP games: Half-Life 2 en Counter-Strike: Source.
:p

DaFreak

Legacy Member
Op hl2.net is men al druk bezig elke centimeter van de cover te onderzoeken :)
Dit staat onder volledige review: Absoluut geslaagd maar .... (tekst die ik ni kan leze) .... verrasing in petto

wat zou die verrasing zijn? :D

sure

Legacy Member
Een gratis crowbar bij de pc gameplay?

Aaargh, nog zolang wachten. :evil:

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
sure zei:
Een gratis crowbar bij de pc gameplay?

Aaargh, nog zolang wachten. :evil:

allé jom de pcgp is 'maar' 2 weke ni meer :p

kpeis dat spel zelf een week na pcgp in de winkels zal ligge dan ze :)

sincere

Legacy Member
Tis dus toch waar wat ik altijd heb gedacht. De pcgp is gewoon het beste games magazine in belgie!

Kill0rBee

Legacy Member
DaFreak zei:
Op hl2.net is men al druk bezig elke centimeter van de cover te onderzoeken :)
Dit staat onder volledige review: Absoluut geslaagd maar .... (tekst die ik ni kan leze) .... verrasing in petto

wat zou die verrasing zijn? :D

ne speelbaren demo ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan