Archief - [HL2] PC Gameplay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
lets hype

absoluut geslaagd maar *mp is de grootste verrassing"

TeOtWaWkI

Legacy Member
absoluut geslaagd maar valve heeft ook een multiplayer verrassing in petto

enige wat ik nie zeker ben is de 'multiplayer'

Wid@ker

Legacy Member
DaFreak zei:
Op hl2.net is men al druk bezig elke centimeter van de cover te onderzoeken :)
Dit staat onder volledige review: Absoluut geslaagd maar .... (tekst die ik ni kan leze) .... verrasing in petto

wat zou die verrasing zijn? :D
HL² uitgespeeld movie op de DVD :D

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
zoude ni kunne vrage aan die manne van pcgp om de cover zelf wa groter en duidelijker te make ? of toch da 1 zinneke bekend te make :)
maakt toch ni veel uit peisek da ge da nu weet of ni :P

kristofke_1

Legacy Member
Krueger zei:
Erm, wat is de shadowbug?

In de E3 demo (denk ik) kon je zien dat de schaduwen van koffers die op een tafel lagen er dwars door gingen (je zag dus de schaduw van de koffers onder de tafel)

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
hmm, juist mail trug gehad:

Hallo,

Dit is een geautomatiseerd bericht waarmee wij u melden dat wij uw
email bericht in goede orde ontvangen hebben. Dit email adres dient
uitsluitend om vragen in te sturen die dan eventueel in de vragenrubriek
beantwoord worden. U dient er wel rekening mee te houden dat wij
nooit persoonlijk antwoorden op uw email bericht (dit zou gewoonweg
teveel werk met zich meebrengen). Indien uw vraag interessant was,
en wij er een antwoord op weten, zal deze misschien beantwoord
worden in de vragenrubriek voor het magazine. Nogmaals: indien uw
vragen niet in de vragenrubriek van het magazine aan bod komen,
kunnen wij deze ook NIET persoonlijk beantwoorden via email.

Vriendelijke groeten

Het PcGameplay team


khad dus gestuurd naar [email protected] ma kzal dan geen reply krijge zeker ? kzal w88 tot morgenavend ofzo as ze dan ni truggemailed hebbe dan zallek is naar [email protected] maile :D

killgore

Legacy Member
vragenrubriek krijgde idd geen reply :p (normaal gezien), das voor die lezersbrieven int begin van de pcgp :p.

gStar

Legacy Member
Hoeveel kost da magazine ?

Enfin 60 euro voor de game ligt al klaar ^^

Dripke

Legacy Member
Te laat natuurlijk: smijt andere post maar weg. Nog niet gezien deze hier. Maar ging andere een poll bij maken.

Ik geloof het langs de ene kant. Maar langs de andere kant ook weer niet.
Ik geloof dat ze het spel hebben gereviewed. Maar geloof niet dat ze het volledig hebben uitgespeeld en balblaabla.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan