Slaanesh
Legacy Member
Kill0rBee zei:ne speelbaren demo ?
Denk dat ze dat wel in't groot op hunne cover zouden zetten!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kill0rBee zei:ne speelbaren demo ?
Slaanesh zei:Volgens mij is het spel erg zalig zoals verwacht, maar is hun FPS specialist erin geslaagd om het spel op een uurtje of 10 uit te spelen. Dat zou idd vrij schokkend nieuws zijn vind ik persoonlijk.

omda ze et nu al uithebbe ofzo?Slaanesh zei:Volgens mij is het spel erg zalig zoals verwacht, maar is hun FPS specialist erin geslaagd om het spel op een uurtje of 10 uit te spelen. Dat zou idd vrij schokkend nieuws zijn vind ik persoonlijk.

DoomedByZizZ zei:Je zegt dat de wereld word gedomineerd door geeks in de future .....freak! Ik ben bang van u, ik krijg kippevel als ik naar dat oog kijk
Ban de freaks ! !

Holy Paladin zei:ma waarom zijt gij daar zo zeker van
ge weet et he, een vat alst nie waar is![]()
fragdude zei:ik ben eigenlijk vrij normaal moet ik zeggen ... eigenlijk boeit mij heel die gamesindustrie vrij weinig, tis gewoon dat ik heel erg zeker ben dat er geen halflife2-multiplayer is maar slechts counterstrike source out of the box. Natuurlijk, ge zijt altijd vrij om te geloven wat ge wilt he. Maar op het moment dat ge "het schokkend nieuws" leest ... you'll remember me :doc:
want ik vind cs zuigen en HL mp vond ik vet !! =)niet aanklagen maar het zou wel veel gamertjes enorm pissed makenWid@ker zei:Als er geen HL² mp is, klagen we Valve allemaal aan![]()

DoomedByZizZ zei:Gast, n/o ma over wa zedde gij eigenlijk bezig? Ik was u daarjuist al vergeten eerlijk gezegd ma nu beginde weer van remember me lalala
Verklaar u nader of sluit uw oog(en) en get real .... :X
just kidding natuurlijk
Ik hem eerlijk gezegd het zelfde gevoel daarover > zeker omdat die Gabe zo was aant pronken met CS source op die laatste show games n hype beurs.....
Ma dat zou spijtig zijn omgwant ik vind cs zuigen en HL mp vond ik vet !! =)
nee, over een schokkend iets, das nog altijd geen verrassing heDoomedByZizZ zei:mmm ,
Dan vraag ik mij af wat ze gvd 6 jaar hebben ligge doen .....
Ma pc gameplay spreekt wel over een verassing ipv een ontgoocheling dus mss is er niets aan de hand > integendeel

spamsletfragdude zei:Misschien is gorden freeman wel helemaal naakt te zien op een bepaald moment in het spel. Dat zou pas vies schokkend zijn, geen zeik man
*krijgt spontaan kippevel en kostneigingen*
killgore zei:nee, over een schokkend iets, das nog altijd geen verrassing he
Denken jullie nu echt dat ze de mp die ze al ontwikkeld hadden vorig jaar, nu in de vuilbak hebben gesmeten???