Archief - [HL2] PC Gameplay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sure

Legacy Member
Slaanesh zei:
Volgens mij is het spel erg zalig zoals verwacht, maar is hun FPS specialist erin geslaagd om het spel op een uurtje of 10 uit te spelen. Dat zou idd vrij schokkend nieuws zijn vind ik persoonlijk.

OF ze hebben me 5 man 1 maand lang 24/24 moeten spelen, zo groot was het. :woohoo:

Ik blijf positief denken. :unsure:

Holy Paladin

Legacy Member
Slaanesh zei:
Volgens mij is het spel erg zalig zoals verwacht, maar is hun FPS specialist erin geslaagd om het spel op een uurtje of 10 uit te spelen. Dat zou idd vrij schokkend nieuws zijn vind ik persoonlijk.
omda ze et nu al uithebbe ofzo?
as ge 2 dagen speelt kunt ge een game van 40 uur uithebben he :p

ik denk nie da ze da daar zouden zetten als et nie positief nieuws is

MrSik

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Je zegt dat de wereld word gedomineerd door geeks in de future .....freak! Ik ben bang van u, ik krijg kippevel als ik naar dat oog kijk

Ban de freaks ! !

wie zegt dat dat mijn oog is :unsure:

Holy Paladin

Legacy Member
ma waarom zijt gij daar zo zeker van

ge weet et he, een vat alst nie waar is :p

Z!zZ

Legacy Member
fragdude zei:
ik ben eigenlijk vrij normaal moet ik zeggen ... eigenlijk boeit mij heel die gamesindustrie vrij weinig, tis gewoon dat ik heel erg zeker ben dat er geen halflife2-multiplayer is maar slechts counterstrike source out of the box. Natuurlijk, ge zijt altijd vrij om te geloven wat ge wilt he. Maar op het moment dat ge "het schokkend nieuws" leest ... you'll remember me :doc:



Gast, n/o ma over wa zedde gij eigenlijk bezig? Ik was u daarjuist al vergeten eerlijk gezegd ma nu beginde weer van remember me lalala

Verklaar u nader of sluit uw oog(en) en get real .... :X


just kidding natuurlijk

Ik hem eerlijk gezegd het zelfde gevoel daarover > zeker omdat die Gabe zo was aant pronken met CS source op die laatste show games n hype beurs.....

Ma dat zou spijtig zijn omg :( want ik vind cs zuigen en HL mp vond ik vet !! =)

Z!zZ

Legacy Member
mmm ,

Dan vraag ik mij af wat ze gvd 6 jaar hebben ligge doen .....

Ma pc gameplay spreekt wel over een verassing ipv een ontgoocheling dus mss is er niets aan de hand > integendeel

gStar

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Gast, n/o ma over wa zedde gij eigenlijk bezig? Ik was u daarjuist al vergeten eerlijk gezegd ma nu beginde weer van remember me lalala

Verklaar u nader of sluit uw oog(en) en get real .... :X


just kidding natuurlijk

Ik hem eerlijk gezegd het zelfde gevoel daarover > zeker omdat die Gabe zo was aant pronken met CS source op die laatste show games n hype beurs.....

Ma dat zou spijtig zijn omg :( want ik vind cs zuigen en HL mp vond ik vet !! =)

Ga trug naar het doom 3 forum, doom fanboy :ironic:

killgore

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
mmm ,

Dan vraag ik mij af wat ze gvd 6 jaar hebben ligge doen .....

Ma pc gameplay spreekt wel over een verassing ipv een ontgoocheling dus mss is er niets aan de hand > integendeel
nee, over een schokkend iets, das nog altijd geen verrassing he :p

Denken jullie nu echt dat ze de mp die ze al ontwikkeld hadden vorig jaar, nu in de vuilbak hebben gesmeten???

MrSik

Legacy Member
Misschien is gorden freeman wel helemaal naakt te zien op een bepaald moment in het spel. Dat zou pas vies schokkend zijn, geen zeik man

*krijgt spontaan kippevel en kostneigingen*

killgore

Legacy Member
fragdude zei:
Misschien is gorden freeman wel helemaal naakt te zien op een bepaald moment in het spel. Dat zou pas vies schokkend zijn, geen zeik man

*krijgt spontaan kippevel en kostneigingen*
spamslet

fordjah

Legacy Member
lol kga toch eens die pc gameplay kopen :p kwil wel eens weten wat er zo schokkend is :o

mss trekt het spel op nie veel? Maar ik kan me dat moeilijk voorstellen tbh :bow: hl2 rox :bow:

Z!zZ

Legacy Member
De zuster van men broers vrouw werkt bij pc gameplay als PR manager en ze zij zegt dat het tegenvalt :(

fordjah

Legacy Member
killgore zei:
nee, over een schokkend iets, das nog altijd geen verrassing he :p

Denken jullie nu echt dat ze de mp die ze al ontwikkeld hadden vorig jaar, nu in de vuilbak hebben gesmeten???

zou mss wel kunnen, een multiplayer om van achterover te vallen :applause:

TeOtWaWkI

Legacy Member
De kans dat het spel alle verwachtingen inlost is nihil.Ik voorspel na de release van het spel een massa het-zuigt-zo-hard posts.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan