Archief - [HL2] PC Gameplay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaFreak

Legacy Member
PC Gameplay reviewt HL2

Op de site van het Nederlands/Belgische PCGameplay is nu te vinden wat er allemaal in het oktober nummer zal zitten... En op de cover staat Half-Life 2!
Ook bij de Besprekingen staat Half-Life 2, met tussen haakjes 'Full review; volledig gespeeld!'
Alles duid op een release in oktober, en PCgameplay zal hem dus al kunnen spelen.
Ook zo het natuurlijk kunnen dat de PC Gameplay enkel een RC speelde van de game, maar zelfs dit kan de pret niet drukken.

Bovendien bevat de PCGameplay DVD 50 (nieuwe?) screenshots en een filmpje/trailer.

Deze editie van PCGameplay ligt 5 oktober in de winkels!

Maw volgende pc gameplay zeker kopen :) btw is al 3de keer nu da HL2 op de cover sta :) http://www.pcgameplay.com/

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
o m f g :O

zalig nieuws :D
gelukkig hebbek daar een abonement op :D krijg het dan mss paar dage vroeger dan 5 oktober :unsure:

w00t :)

*edit* man allemaal reviews van zalige spellekes :o word een beestig nummer peisek :D
*edit2* spijtig da bij PCGPTV geen hl² sta, ma da zou mss wa te veel spoile :)

Insano

Legacy Member
Ze nemen nu een groot risico want ze rekenen erop dat de RC van Half-Life 2 er direct doorgeraakt zodat ze de goudversie kunnen spelen.

Darth-Falcon

Legacy Member
ben toch wa sceptisch

er zijn 3 mogelijheden imo

- Valve heeft meteen RC opgestuurd na alle magines
- PGCP bluft en gokt gewoon dat hl2 dit weekend nog gold en direct naar de persen gaat, waardoor pcgp nog voo het eind van de week een copie heeft, en brengt het blad een week later uit dan normaal om de review van hl2 er nog in te krijgen.
- PCGP doet een zeer late aprilgrap

ik geloof niet dat pcgp atm een copie van hl2 bezit

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ze nemen nu een groot risico want ze rekenen erop dat de RC van Half-Life 2 er direct doorgeraakt zodat ze de goudversie kunnen spelen.
pcgameplay is niet dom + in principe wordt die rond deze tijd al gedrukt, wat wilt zeggen dat ze die eerste RC zeeeer wrsch gewoon gespeeld hebben ;).

Je denkt toch echt niet dat professionele sites/magazines/winkels allemaal maar evenveel weten als de simpele fans.

Pcgameplay mocht vorig jaar ook niets voor April lossen he :), hoewel ze het al langer wisten dat hl² in aantocht was ;).

Insano

Legacy Member
Ik probeer mezelf in te tomen en niet te verwachten dat de eerste RC erdoor geraakt :)

Zeker na in deze post (waarin een VU medewerker bevestigd dat ze een RC hebben ontvangen) wordt gezegd:
Anyway.. let me think.. The game must not crash during the 72 hours on 20+ computers and testers going at it for the full 72 hours, round the clock.
:sad:

]HT[Simon

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik probeer mezelf in te tomen en niet te verwachten dat de eerste RC erdoor geraakt :)

Zeker na in deze post (waarin een VU medewerker bevestigd dat ze een RC hebben ontvangen) wordt gezegd::sad:
Da gaat idd moeilijk worden.

killgore

Legacy Member
Bah, crashes is ook zo een algemeen begrip he :p:

ze gaan hl2 niet terugsturen omdat hun windows ME zou crashen omdat ie 20 uur opstaat he :p. Of omdat hun ram ontoereikend is of zo :).

Voor de rest: valve heeft een jaar gehad om die levels te perfectioniseren dus daar zie ik ze niet al te snel bugs in vinden, en de grootste viewing-bug is er al uit :p.

En als ze na 2 dagen al geen zware bugs vinden in de engine zou het moeten lukken dat ze die nu nog vinden zeker :) (lvl bugs zijn ffcourse ten alle tijde mogelijk).

Holy Paladin

Legacy Member
gelle doet allemaal zo speciaal over pcgp, wss hebben alle andere magazines da ook ze, alleen omda een kerel op de pcgp site kijkt en da hier post is da weer een gedoe
reviewcode wordt voor zeer veel games uitgestuurd voor de game uitgebracht wordt, waarschijnlijk rekent vu erop da die rc goed is

Tweak37

Legacy Member
Man, als het enige seieuze belgische (en nederlandse) gameblad hl2 review op de cover zet, vind ik dat goed nieuws...

killgore

Legacy Member
Tweak37 zei:
Man, als het enige seieuze belgische (en nederlandse) gameblad hl2 review op de cover zet, vind ik dat goed nieuws...
pala bedoelt in vgl. met buitenlandse magazines (like pc gamer) denk ik ;).

Mja, wat moeten wij over buitenlandse magazines gaan praten als we die toch (bijna) niet in België kunnen kopen.

sure

Legacy Member
There should be no disturbing, broken sound effects or large visual distortions such as the shadows falling through objects.

ugh :( :angry:

Maar we blijven positief denken. :woohoo:

Holy Paladin

Legacy Member
sure, gij wilt dus WEL dat schaduwen door voorwerpen vallen? wtf?

sure

Legacy Member
Holy Paladin zei:
sure, gij wilt dus WEL dat schaduwen door voorwerpen vallen? wtf?

Om eerlijk te zijn, die schaduwen interesseren mij ni, zoiets is iet voor ne patch vind ik.

Totaal ni belangrijk, maar natuurlijk da is ammel imho. ;)

Holy Paladin

Legacy Member
ja en dan? bug eruit = positief, maakt nie uit wanneer
ma om vies te zijn da ze er em uithalen voor de release, opnieuw een welgemeende wtf

sure

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ja en dan? bug eruit = positief, maakt nie uit wanneer
ma om vies te zijn da ze er em uithalen voor de release, opnieuw een welgemeende wtf

Denk even na, als door die domme schaduwen da spel een maand later gaat uitkomen, da gaat mij storen.

Natuurlijk is da goe da ze diene bug eruit halen.

Holy Paladin

Legacy Member
kerel wie zegt da da door die schaduwen is? wie zegt da et zelfs een maand is uitgesteld?

blaZe

Legacy Member
ik zou het eerder nonchalant vinden en een gebrek aan respect voor hun klanten als die shadow bug er niet uit zou geweest zijn voor hun offi release.

iets waar al genoeg op gehamerd is en duidelijk opvalt gaan ze erin laten steken :naughty:

ik wacht ook niet graag, maar vind dat geen probleem zolang ik maar de indruk krijg dat het het waard was om te kopen ipv vast te stellen dat die bug er toch nog inzit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan