Archief - [HL2] PC Gameplay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
liever een AF, ongebugd spel dan dat ik 1001 patches moet downen, patches zijn goed om de mp wat te tweaken, de SP (o.a. omdat die vaak op non-inet pc's wordt gespeeld) moet imho van in het begin volledig af zijn.

sure

Legacy Member
Holy Paladin zei:
kerel wie zegt da da door die schaduwen is? wie zegt da et zelfs een maand is uitgesteld?

NIEMAND zegt da.

Djees, ik zei gewoon moest het een maand uitgesteld worden door die schaduw bug dan zou mij dat storen omdat IK dat niet zo belangrijk vind. Das al.


Ni gaan zagen voor te zagen he.

sure

Legacy Member
Holy Paladin zei:
dit was uw antwoord op 'ze hebben de shadowbug eruit gehaald':sorry he :/

:doh: :doh: :doh:

Heb jij dat artikel gelezen van waar ik diene quote heb gepakt?

Captain Insano heeft ne link gepost. Lees toch eerst de replys.

Die mannen testen da spel nu en 1 van de voorwaarden is da die schaduw bug eruit moet zijn. Er staat niet dat die eruit is.

Ja, ik ga da zeker ambetant vinden dat het een bug free spel is.

:ironic:

Discussie is nu echt wel gedaan voor mij.

Holy Paladin

Legacy Member
ik heb da artikel gelezen ja, gij moogt et anders is leren interpreteren
alle games worden zo getest, en die shadow bug mag er idd nie inzitten.. standard procedure kerel
en zoals gij reageert hebt ge wel liever die bug dan nie om ff minder lang te wachten.. bs imo

Insano

Legacy Member
Ze staan zelfs op de newspage van HL2.net. :)

En voor die shadowbug: Ergens in deze thread staat een email waarin Gabe bevestigd dat de shadowbug gefixed is. Zoek het zelf maar op.

gamblor

Legacy Member
Dat wil dus zeggen dat er al een review compy uit is ?! :eek:
SWEEEEET! HL² IS COMING !!!!! :applause:

sure

Legacy Member
gamblor zei:
Dat wil dus zeggen dat er al een review compy uit is ?! :eek:
SWEEEEET! HL² IS COMING !!!!! :applause:

Maar de vraag is wanneer. Khoop zo hard op begin oktober he.

Direct ne dag verlof pakken dan. :applause:

b0rt

Legacy Member
het verbaast me ni echt, pcgameplay en valve zijn namelijk dikke vriendjes

sparks

Legacy Member
bwa waarschijnlijk 93% ofzo want hoger zijn ze nog nie gegaan (denk ik)

Insano

Legacy Member
94% is het hoogste. Ik vermoed dat dat de score was van Half-Life 1.

Juul Cézaar

Legacy Member
Oh, man; als da boekske uit is spurt ik naar de winkel. Ik sla het open, en lees de score. Als het +90% is dan is het zalig, als het maar rond de 85 is dan zal iedereen zwaar teleurgesteld zijn.

X_The_Mole_X

Legacy Member
Captain Insano zei:
94% is het hoogste. Ik vermoed dat dat de score was van Half-Life 1.

een rpg die Planescape Torment heet heeft ook nog die score gehaald
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan