Archief - [HL2] PC Gameplay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Z!zZ

Legacy Member
Waarschijnlijk

Maar dat kan de mensen die het wel goed vinden niets schelen ofc....:unsure:

Ik verwacht dat hij goed word maar heb eigenlijk geen concreet beeld van hoe het zal zijn int algemeen dus voor mij word het een verassing anywayz

killgore

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
De kans dat het spel alle verwachtingen inlost is nihil.Ik voorspel na de release van het spel een massa het-zuigt-zo-hard posts.
bwa

D³ zoog hard in velen hun gezichten

massas van die posts heb ik ook niet gezien ze :)

TeOtWaWkI

Legacy Member
Doom 3 is een andere zaak...
HL2 is,volgens mij,veel meer verwacht dan d3.Dus bij het minste gebrek zal er genadeloos geoordeeld worden.En ik denk ook dat er velen het plezant gaan vinden om het spel de grond in te boren,gewoon om stoer te doen.

blaZe

Legacy Member
thx sure, k had het ook al gelezen en wou net dezelfde quote doen.

ge spreekt u eigen tegen en lult uit u nek.
ik zal u in PM nog een vriendelijk waarschuwingske geven maar anders blijfde mooi op DOOM³ forumke als dit soort nonsens rondbazuinen het enige is dat je kan.

als je echt de connectie had stond je hier al eerder dit verhaaltje rond te strooien, maar nee... je komt hier pas mee op de proppen nadat er het verhaal gedaan word dat PC gameplay al een full tet gedaan zou hebben.

capice?

Insano

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
De zuster van men broers vrouw werkt bij pc gameplay als PR manager en ze zij zegt dat het tegenvalt :(
De zoon van de dochter van mijn opa zegt dat je maar eens zou moeten ophouden met Half-Life 2 af te breken want anders ben ik verplicht je een drankje aan te bieden.

Holy Paladin

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Doom 3 is een andere zaak...
HL2 is,volgens mij,veel meer verwacht dan d3.Dus bij het minste gebrek zal er genadeloos geoordeelt worden.En ik denk ook dat er velen het plezant gaan vinden om het spel de grond in te boren,gewoon om stoer te doen.
feit

ze zijn al lang bezig, denken dat met een goed game slecht te vinden, ze plots slim overkomen
ma da is onterecht he, de game is zo goed als hij is, ongeacht hoeveel whiners hier gaan posten da et slecht is

Z!zZ

Legacy Member
Smaken verschillen > simple as that

Btw, captain; ik breek half life niet af > volg thread en weet dat ik spreek pro half life 2 ...

BoSTeLS

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
De zuster van men broers vrouw werkt bij pc gameplay als PR manager en ze zij zegt dat het tegenvalt :(



never trust a woman when she talks about pc games :woohoo:

.Ph0eniX

Legacy Member
mabukay zei:
hehe veel te funny hoe vele engelstaligen de nederlandstalige tekst verkeerd vertalen zodat ze denken dat PC Gameplay HL² 100% geeft:
http://forums.gamespot.com/gamespot/show_messages.php?board=2000165&topic=16418297&page=0
http://www.hl2fallout.com/forums/index.php?showtopic=7061

Pc Gameplay het kleine nederlandstalige bladje krijgt nu wereldwijd wel enorm veel aandacht :D

LOL hilarisch gewoon

Da van fallout kan ik niet openen, maar de gamespot vertaling is echt super :p

mabukay

Legacy Member
.Ph0eniX zei:
LOL hilarisch gewoon

Da van fallout kan ik niet openen, maar de gamespot vertaling is echt super :p

Fallout ligt ff plat voor de moment, maar je ziet die gasten echt flippen om die score :crazy:

Vrallie

Legacy Member
Er bestaan toch veel zielige mensen lol , die mannen zijn al maanden aant geven over vanalles en nog wat. Ik ga de 5de oktober gewoon naar de winkel en ik koop mij zo een pcgameplay boekske, en of het nu 85% of 95% krijgt, maakt allemaal weinig uit :)

Insano

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Smaken verschillen > simple as that

Btw, captain; ik breek half life niet af > volg thread en weet dat ik spreek pro half life 2 ...
Weet gewoon wanneer je moet ophouden.

sparks

Legacy Member
iemand heeft die gasten toch al gezegt dat dat nie betekent dat het spel 100% heeft gekregen? want anders is het wel zeer erg

Kill0rBee

Legacy Member
de meeste van die engelse gaste denken da HL2 100/100 gekregen heeft :p

mabukay

Legacy Member
sparks zei:
iemand heeft die gasten toch al gezegt dat dat nie betekent dat het spel 100% heeft gekregen? want anders is het wel zeer erg

jaja een paar mensen die ned. spraken op dat forum hebben het ff goed vertaald :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan